14 grudnia 2023

I znów będę bogaty

Kto by nie chciał! A taka okazja od czasu do czasu mi się trafia.

            Tym razem dostałem informację na Facebooku z profilu pani (jest zdjecie) Vishnu Sunaki z Turcji, że mam szansę odziedziczyć jakiś spadek po członku rodziny o nazwisku Stawicki. Co prawda nie kojarzę, żebym miał rodzinę w Turcji, no ale może ktoś kiedyś był janczarem i jakiś majątek zgromadził. Żeby nie trzymać Czytelnika w napięciu, cytuję otrzymaną wiadomość:

 

„Witam Bolesława Stawickiego

 Piszę do Ciebie z tłumaczem języka. Długo szukałam osoby o tym nazwisku „Stawicki”, więc kiedy zobaczyłam Twój profil na Facebooku, zdecydowałam się Cię dodać i napisać do Ciebie tę wiadomość, aby dowiedzieć się, jak najlepiej możemy sobie pomóc. Nazywam się pani Füsun Tümsavaş i jestem dyrektorem banku w Istambule w Turcji w Isbank. Wierzę, że życzeniem Boga jest, abym teraz Cię spotkał. Prowadzę ważną dyskusję biznesową, którą chcę się z Tobą podzielić. Wierzę, że Cię zainteresuje, ponieważ jest ona powiązana z Twoim nazwiskiem/narodowością i na pewno na tym skorzystasz. Pewien zmarły pan Adrian Stawicki, obywatel Pańskiego kraju, który zajmował się złotem tutaj, w Stambule, miał w 2007 roku stały depozyt w moim banku na 108 miesięcy kalendarzowych o wartości 9 500 000,00 USD (dziewięć milionów pięćset tysięcy dolarów amerykańskich ) . Termin wpłaty tej kaucji minął w zeszłym roku. Adrian, był jedną z ofiar śmierci 30 kwietnia Pandemia Covid19 2020 w prowincji Ankara w Turcji. Kierownictwo mojego banku nie wiedziało jeszcze o jego śmierci, wiedziałem o tym, ponieważ byłem jego księgowym. Kiedy konto zostało otwarte, nie wspomniał o żadnym najbliższym krewnym/dziedzicu, nie był żonaty i nie odnaleziono żadnego krewnego. W zeszłym tygodniu kierownictwo mojego banku odbyło spotkanie w celu weryfikacji banku, aby odnotować nieaktywne i porzucone konta depozytowe. Wiem, że tak się stanie i dlatego szukałem sposobu, aby poradzić sobie z tą sytuacją, ponieważ jeśli dyrektor mojego banku odkryje jego śmierć, bank przekaże środki swoim dyrektorom głównym. Dlatego nie chcę, żeby coś takiego miało miejsce. Dlatego kiedy zobaczyłem Twoje dane, byłem szczęśliwy.

            Teraz zwracam się do Ciebie z prośbą o współpracę, aby przedstawić Cię jako najbliższego krewnego/dziedzica konta, ponieważ masz to samo nazwisko i tę samą narodowość co on, a centrala mojego banku zwolni Ci konto za moją pomocą. Nie wiąże się to z żadnym ryzykiem; transakcja zostanie przeprowadzona na podstawie zgodnego z prawem porozumienia, które ochroni Cię przed jakimkolwiek naruszeniem prawa. Lepiej jest, gdybyśmy sami zażądali pieniędzy, niż pozwolili dyrektorom banku je roztrwonić i podzielić się między sobą. Nie jestem chciwą osobą, dlatego sugeruję, abyśmy podzielili się funduszami, odpowiednio 50/50% dla ciebie i mnie. Daj mi znać, co myślisz na ten temat i proszę, traktuj te informacje jako poufne. Więcej szczegółów przekażę po otrzymaniu pilnej odpowiedzi na mój osobisty adres e-mail podany poniżej.

Pani Füsun Tümsavaş”

            Adresu e-mail nie podaję, bo jeszcze ktoś z mojej rodziny chciałby mi tę kasę podebrać, a jest to nie bagatela bo, licząc połowę, – 4 miliony 750 tys. dolarów.

            Już się zastanawiam, co ja z tymi pieniędzmi zrobię?



 

6 komentarzy:

  1. Daj Rydzykowi. On już będzie wiedział co z nimi zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj podczas wędrówki po górkach,w lesie znalazłem mokre 20 zł.
    Szpiegowanie poprzez powiadomienia.Facebook domyślnie włącza kompleksowe szyfrowanie komunikatora.Zwiększa to ataki na urządzenia i sprzęt użytkownika.
    Turcja,gdzie 1/4 miliona użytkowników zostało zatrzymanych i aresztowanych a niektórzy z nich"zniknęli".
    Założyciel Facebooka Mark Zuckerberg tak nazwał użytkowników Facebooka:
    "Głupi f#@k$"

    Święta Łucja rozdała swój majątek biednym.Gdy już na pańskie konto wpłynie ta kasa,to może jakiś datek dla Gminy Bielawa,która jest białą plamą na mapie wśród 2477 gmin w Polsce. "Gmina Dobra do Życia" to kompleksowe badanie ,w którym wzięto pod uwagę aż 63 wskaźniki,dotyczące środowiska naturalnego,rozwoju demograficznego,rozwoju społeczno-ekonomicznego,rynku pracy,warunków mieszkaniowych i energii,infrastruktury osadniczej i ładu przestrzennego,zdrowia i bezpieczeństwa,dostępności i jakości usług,kultury i rekreacji,a także aktywności społecznej.Wszystkie razem tworzą Wskaźnik Jakości Życia,a jego wartość stała się podstawą lokaty w rankingu-im wyższa,tym wyższe miejsce.
    https:samorzad.pap.pl/sites/default/files/2022-12/Raport_GDZ_0.pdf



    OdpowiedzUsuń
  3. Będę bogaty?Nazwisko Stawicki,jest dumnie reprezentowane w Polsce i niemal na całym świecie(świat 1841 w tym USA 1119).
    W Polsce zajmuje 727 pozycję.Razem w Polsce i na świecie jest to 8474 osoby chętne zgarnąć to"złoto":))
    Sprzedam gaśnicę proszkową PG? pod stałym ciśnieniem z czasów PRL-u(lata 50/60 ubw).

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziesz bogaty, bo Tusk został premierem i w końcu twój samorząd dostanie pieniądze z KPO😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc to jednak prawda. Pieniądze z KPO odblokowane, bo Tusk został premierem. Trzaskowski mówił o tym już dawno, no i mówił prawdę.

      Usuń
    2. Tak? A ja pamiętam jak jeszcze niedawno Morawiecki obwieszczał sukces na konferencji, że pieniądze będą. Kto się zgodził na kamienie milowe? Święty Mikołaj?

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.