11 grudnia 2023

Dziękuję, Panie Premierze!

Wypada podziękować panu premierowi Mateuszowi Morawieckiemu za te lata troski o Polskę na stanowisku Prezesa Rady Ministrów. Stało się dzisiaj. Jego patriotyczna misja została zakończona. Wielkie podziękowania za ten czas pracy dla naszej ojczyzny, bezkompromisową postawę w walce o godność i suwerenność, za patriotyzm. Podziękowania za to, że czuliśmy się bezpieczni jako obywatele i bezpieczni socjalnie.

            Dziękuję, Panie Premierze!

            Sporo dziś przesiedziałem przy telewizorze, oglądając sejmowe sprawozdania i z przykrością stwierdzam, że nic się nie zmienia – chamstwo, poniżanie, kłamstwa w żywe oczy – a przy tym wzniosłe słowa o pojednaniu, o demokracji o tolerancji.

            Oj, daleko nie zajedziemy z takim nastawieniem w nowym sejmie.

            Tragicznie odebrałem wystąpienie pani poseł Barbary Nowackiej, która w rządzie premiera Tuska ma być ministrem edukacji. To było potwornie straszne. To była porażka polityka. I na koniec stwierdzenie – „Szczęśliwej Polski już czas” – totalna kpina. Tacy ludzie mają nam stworzyć szczęśliwą Polskę?

            Trzeba będzie to wszystko przeczekać, trzeba będzie znów walczyć o godność, o prawdę, o normalność.

            Bądźmy w tym razem!




7 komentarzy:

  1. Z tym gościem to wy już na pewno w Polsce żadnych wyborów nie wygracie. I zdecydujcie się w końcu, czy ten Tusk to ruski agent, czy niemiecki.

    Nie wiem, kim byli pana dziadkowie, ale wiem jedno. Pan jest niemieckim agentem - powiedział prezes PiS Jarosław Kaczyński po tym, jak Sejm wybrał Donalda Tuska na nowego premiera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie zdanie dedykuję panu prezesowi. Jestem to winny obu moim dziadkom. Dzisiaj też słyszałem "do Berlina", "Fur Deutschland". Każdego dnia słyszałem te słowa z telewizji. Każdego dnia słyszałem tę płytę nagraną wiele, wiele lat temu przez Jacka Kurskiego. Kiedy nagrał tę płytę, twój brat Lech Kaczyński powiedział do mnie publicznie, że takiego łajdaka jak Kurski świat nie widział. Dlatego chciałem to zwycięstwo dedykować obu moim dziadkom. Obaj byli polskimi kolejarzami w Wolnym Mieście Gdańsku - powiedział kandydat na nowego premiera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za co dziękujesz? Za to, że zagłosował za in vitro, czy za to, że przyznał przed całą Polską, że zaostrzenie przepisów aborcyjnych było błędem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzisz taki mądry byłeś tu na blogu, a teraz nie możesz uwierzyć w to co się dzieje. ,,Diabeł" Tusk powrócił, a teraz możesz tylko lamentować i narzekać, bo nic więcej zrobić już nie możesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby! Póki co, jeszcze mogę pisać. Nikt mi jeszcze tego nie zabronił. Jeszcze mam możliwość wyrażania swoich myśli, przekazywania spostrzeżeń i niekoniecznie lamentować. Żelazo hartuje się w ogniu, może to będzie właśnie ogień tych pożarów, które już wzbudza Tusk.

      Usuń
    2. Wyluzuj, 13 emerytury nikt ci nie zabierze😂

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.