26 października 2020

Porąbany artysta

Tak krótko, tylko dla informacji.

            Znalazł się w sieci porąbany artysta, który mi ubliża i grozi. Grozi, że coś tam mi zniszczy, zainfekuje, może będzie niszczył stronę na Facebooka i bloga. Groźba jest całkiem realna, ale nie zgłaszam na policję, bo może artysta opamięta się i jak ma coś do mnie, to będzie miał odwagę odnaleźć mnie i powiedzieć, o co mu chodzi. Jak na razie rozumiem, że nie spodobała mu się jakaś moja krytyka czegoś tam.

            Napisałem w tytule – porąbany artysta – nie dlatego, żeby artyście ubliżyć, choć obecnie wiele słów i tak się zdewaluowało i zupełnie straciło na swoim znaczeniu, ale tak o artystach ogólnie kiedyś wyraził się Pietrek z Rancza: - Czy ci wszyscy artyści muszą być tacy porąbani?

            Panie Artysto! Niech Pan da sobie spokój, albo siana – to podobno pomaga i uspokaja.

 

8 komentarzy:

  1. halo! policja! proszę przyjechać na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jebac cie hieno cmentarna !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdechniesz psia lacho

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem kurwo gdzie mieszkasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz jest ten moment, kiedy trzeba przekazać sprawę na policję. Trudno, nawet jak się nie chce, to trzeba choćby z powodu ukrócenia poczucia bezkarności i dla ochrony potencjalnych innych ofiar tego gnoja w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. O godzinie 12.00 ��czekam na Policji w Bielawie. panie Bolesławie.a komentarze powyżej mają swoje IP. I pójdę w zakład że to będzie Pana IP. Pozdrawiam Porąbany Artysta.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.