7 kwietnia 2017

Masyk jest wszędzie

Tyle się dzieje w wielkiej polityce i w tej małej, to znaczy tej w Warszawie dotyczącej całej ojczyzny i tej naszej małej ojczyzny, bez mała pipidówie, niewiele większej od Pieszyc, wspominając zastępcę komendanta Straży Miejskiej pana Marchewkę.

Jestem pod wrażeniem dzisiejszego wystąpienia w sejmie o mało co premiera pana Grzegorza Schetyny i pani premier Beaty Szydło. Pan Schetyna wywarł na mnie wrażenie jak najgorsze, za to pani premier była po prostu świetna, a najbardziej w tym, że emanowała z niej odwaga i prawdziwa odpowiedzialność za kraj w dążeniu do naprawy Rzeczpospolitej.
Tak sobie myślę, że szkoda, że nie mam immunitetu, bo wtedy też mógłbym tak odważnie występować jak posłowie w sejmie, a tak, trzeba bardzo uważać, aby kogoś swoim pisaniem nieopatrznie nie urazić, nawet jak pisze się prawdę, która przecież też może zaboleć. A mam świadomość, że i w Bielawie są ludzie, którzy bardzo chcieliby zobaczyć mnie przynajmniej w sądzie, czego już nie raz doświadczyłem w związku z pisaniem, a co moi Czytelnicy zapewne pamiętają. To straszenie sądem np. w związku z wyborami w 2014 roku, ciągle mam przed oczyma i do tej pory nie wiem, kto to mnie straszył. Prawdopodobnie pan Łukasz Masyk, ale muszę go o to zapytać wprost, aby się o tym przekonać i ewentualnie za podejrzenie przeprosić.
Jednak nie o panu Masyku zamierzam pisać, choć kilkakrotnie powtarzane przeze mnie stwierdzenie - „Masyk musi odejść”, dla mnie jest ciągle aktualne, a o radnej pani Marcie Masyk, co do której mam przekonanie, że nawet nie pomyślałaby sobie, aby mnie do sądu podać, bo i za co? No i stąd ten tytuł.
Kilkakrotnie przeczytałem "Od Końca" do końca felieton pana Piotra Końca w DDZ-24 i za każdym czytaniem nie mogę wyjść z podziwu, jaki to dzielny redaktor nam się objawił. „Lekkie pióro”, znajomość tematyki, duży zasób słownictwa, tylko nieznaczna uszczypliwość, taka, jaka potrzebna jest w klasycznym felietonie i odwaga, której mi ciągle brakuje. No i ta fascynacja samorządem, podobnie jak u naszej radnej, wspomnianej pani Marty, którą pan Piotr bardzo lubi. Nie może być inaczej, skoro pisze:

Żeby było jasne, ja osobiście bardzo lubię Panią Martę. Cenię jej inteligencję, pracowitość, oraz to, że potrafi robić politykę i wie, czego chce. A chce władzy.

Czy jest w tym coś złego, że pani Marta Masyk „chce władzy”? Dla takiej ambitnej osobistości „stanowisko” radnej, przewodniczącej klubu, przewodniczącej komisji i przewodniczącej Komisji Rewizyjnej, jeśli brać pod uwagę tylko samorząd, to widocznie trochę przymało. I nawet, jeśli dodać jeszcze do tego przewodniczącą Rady Rodziców w SP 10, co można przeczytać w ostatnich Wiadomościach Bielawskich, których to Redaktorem Naczelnym ciągle jeszcze jest Łukasz Masyk i gospodarza klatki w bloku (?), to widać, że jeszcze za mało, skoro pan Koniec pisze wprost, że pani Marta planuje zostać burmistrzem Bielawy. Dlaczego nie. Ja na przykład nie chcę zostać burmistrzem, a nawet zastanawiam się, czy mieszkańcy Bielawy chcieliby mnie na takiego najzwyklejszego radnego.


 Pan Koniec, ceniąc u pani radnej inteligencję i pracowitość, zupełnie nie docenił szczerego, rozbrajającego uśmiechu naszej radnej, gdziekolwiek się pokaże. Chciałbym widzieć taki uśmiech na twarzy naszego burmistrza Piotra Łyżwy albo choćby zastępcy Runowicza, o pani Greiner już nie wspominając.
I dlatego przyznam się, że nie rozumiem, dlaczego kolega Piotr nie widzi swojej koleżanki Marty na stołku burmistrza Bielawy. To przecież tylko jedna kadencja, a dalej na pewno będzie jakaś wojewoda, posłanka lub ewentualnie senatorka. Z takim uśmiechem?

http://www.ddz24.eu/wp-content/uploads/2017/03/DDZ24-EU-29.pdf


5 komentarzy:

  1. Ja jestem pod wrażeniem,jak nas PiS okrada z pieniędzy.W TV propaganda pisowska dorównała już tej z PRL-u.Propaganda sukcesu i coraz większa bieda.

    Zapomniał Pan Pawle Kukizie,który mówił do zgromadzonej młodzieży-nie do Yetisynów!!
    https://www.youtube.com/watch?v=jDtVNVuLkWI

    6 kwietnia 1917 roku USA przystąpiły do I wojny światowej.
    Czy 6 kwietnia 2017 roku D.Trump rozpoczął III w.św.?
    https://graphics.wsj.com/annotation/syriabriefing0417?mod=e2twp#/#1

    Odpalono wielkanocne petardy:
    https://www.youtube.com/watch?v=fwOhaiSviLQ

    Tego też skasowali,za dużo mówił:
    https://www.youtube.com/watch?v=J6CYxsr12ZE

    LICHWIARZE
    %%%%%%%%%%
    %%%%%%%%%%
    %%%%%%%%%%
    %%%%%%%%%%
    %%%%%%%%%%
    %%%%%%%%%%
    /autor anonimowy/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bolek nie pisz o polityce. To ci nie wychodzi. Zajmij się lepiej śmieciami w całej Polsce. I likwidacją straży miejskich w całej Polsce. Bądź jak Tommy Lee Jones w ściganym, jak Emil z łowcy bramek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znów Nowak! A prosiłem, żeby się podpisywał, a nie popisywał.

      Usuń
  3. Panie Bolesławie, prawda jest bardzo smutna. Pan ma swoje obsesje na punkcie pewnych ludzi (Dźwiniel, choć dawno zniknął; Masyk, choć co on Panu szkodzi itd.). Jest to na rękę pewnym ludziom, którzy zwyczajnie Pana wykorzystali, gdy był Pan potrzebny. To, co dzieje się w Bielawie, to dramat. Przyłożył Pan do tego rękę, choć nie tego efektu się spodziewał. To strasznie smutne, jak cynicznie Pana wykorzystano. Proszę otworzyć oczy, ludzie tu robią co chcą, bez oglądania się na Pana. Liczył Pan na tych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe spostrzeżenie, jednak zwierzać się nie będę. Faktycznie wpływy moje są nijakie na zmiany, prawdę rzekłszy, ale nie dramatyzujmy. Zawsze przecież może być lepiej.

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.