12 maja 2016

Gdzie jest Straż Miejska? - Zaproszenia

     
       Z niemałym zdziwieniem zobaczyłem dziś dość wcześnie rano, jak dla niektórych, bo było już chyba po ósmej, dwóch nowych strażników Straży Miejskiej kończących obchód ul. Przedwiośnie. Coś mnie tknęło, aby sprawdzić, czy zareagowali na te nieprawidłowo parkujące samochody, i choć na działkę nie było w tym kierunku, to ciekawość zwyciężyła.
      No i warto było trochę się cofnąć, bo widok, jaki zastałem do głębi mnie poruszył, choć są już osoby, które powątpiewają, czy ja mam jeszcze sumienie, a więc i inne normalne, pozytywne uczucia również. Za wycieraczką niektórych samochodów były zaproszenia do stawienia się w punkcie przyjęć Straży Miejskiej w związku z nieprawidłowym zaparkowaniem samochodu.
            W związku z tym nasuwa się kilka spostrzeżeń.
            Oczywiście fakt ten kojarzy mi się z nadzwyczajnym zbiegiem okoliczności, bo właśnie, jak Czytelnikom bloga, wiadomo w sprawie parkowania samochodów na tej ulicy Przedwiośnie od dawna już walczę. Przy okazji również powstał dylemat, bo niektórzy z Komentatorów uważają, że skoro zakazu parkowania nie ma, to parkować wolno. Warto jednak odświeżyć sobie w pamięci, jak to było na kursie samochodowym i czego tam uczyli. A ci, którzy dalej uważają, że można tam parkować, bo nie ma zakazu, niech zaparkują. Może też dostaną zaproszenie do Straży Miejskiej, a tam zapewne - gorąca herbatka i do tego ciasteczka.
      Dalej będę monitorował tę ulicę pod kątem parkowania, a jakby co, to pretensje nie do mnie.  

1 komentarz:

  1. To po co pan szczuje straż miejską na właścicieli samochodów? chyba oczekiwał pan od razu mandatu a nie zaproszenia! co za obłuda.... bleeeee

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.