28 października 2015

Podziękowanie od posła

            Kochani!
Teraz już oficjalnie – zdobyłem mandat poselski w okręgu nr 2. Otrzymałem 24 935 głosów – pierwszy wynik w ramach listy PiS i drugi w skali naszego regionu. Serdecznie dziękuję wszystkim, którzy mi w tej kampanii pomagali i wspierali, fantastycznemu zespołowi złożonemu z osób z powiatów dzierżoniowskiego, kłodzkiego, ząbkowickiego, świdnickiego i wałbrzyskiego, dla którego nie było rzeczy niemożliwych. Dziękuję również wszystkim, którzy obdarzyli mnie zaufaniem i oddali na mnie swoje głosy. Zapewniam, że pracując ciężko dla naszego regionu oraz na rzecz Polaków na Wschodzie zrobię wszystko, aby Was nie zawieść. Wielkie dzięki!
Jednocześnie chcę przeprosić za wszystkie zawinione i niezawinione ewentualne tarcia, niezręczności, napięcia, które towarzyszą każdej kampanii. Deklaruję chęć współpracy ze wszystkimi, którzy będą chcieli również pracować na rzecz naszego regionu.
I na koniec – serdeczne podziękowania dla Prezesa Jarosława Kaczyńskiego i Wiceprezesa Antoniego Macierewicza, bez pomocy których sukces wyborczy byłby niemożliwy. 
Dziękuję! 
                                                                                                                         Michał Dworczyk


2 komentarze:

  1. Panie pośle Michale Dworczyk wszystkiego najlepszego i przede wszystkim proszę o godne reprezentowania nas dolnoślązaków i aby
    Najjaśniejsza Rzeczpospolita Polska rosła w potęgę dla chwały jej obywateli i pokoleń.BÓG HONOR OJCZYZNA niech na zawsze zostanie przewodnim hasłem waszej posługi poselskiej .Pozdrawiam Marzena z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  2. Michał Dworczyk Kochani, serdeczne dzięki za wszystkie ciepłe słowa! (podziękowanie z "F" B.S.)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.