9 września 2015

Chyba parkingi?

Przejeżdżając niedawno ulicą Jana III Sobieskiego, nie dało się nie zauważyć, że coś tam się dzieje. Tak przypuszczam, że chyba będą robione parkingi dla samochodów i to po obydwu stronach jezdni. Nie pytałem. Skończą, to będzie wiadomo.
Tak sobie przypominam, że w lutym tego roku coś mnie naszło na pisanie o parkingach i właśnie wspomniałem o wspomnianej ulicy również. Na pewno, w tym przypadku, decyzje o modernizacji ulicy zapadły już wcześniej, a doszło do finalizacji projektu przez obecną rządzącą ekipę, świadczy to jednak o tym, że czasami z władzą myślę podobnie a nawet jednakowo, jaka by ta władza nie była.




Co do następnych, zaproponowanych przeze mnie parkingów, to może tylko kwestia czasu, aby powstały; w tym na ul. 7 listopada. O, przepraszam – na 11 Listopada, chociaż w przypadku tej, wypadałoby i zmienić nawierzchnię jezdni.

A co do pomyłki w nazwie ulicy, to może właśnie ktoś, szczególnie wśród ambitnych Młodych, pozwoli sobie na zainteresowanie, co to ta data 7 listopada (1917 roku) oznacza. To kawał i naszej historii przecież.


3 komentarze:

  1. Na 11-go listopada miał być budowany parking już kilka lat temu jak układano nowy chodnik ale widać znalazły się ważniejsze inwestycje. Mieszkańcy i tak już parkują na byłych trawnikach niestety czasem tak że przy okazji zajmują część chodnika! Mam nadzieję że parking będzie tak zaprojektowany że zastawianie chodnika będzie niemożliwe a to istotne nawet podczas odśnieżania,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ale chyba w każdym mieście jest ten sam problem z parkowaniem. Ostatnio jednak znalazłem tutaj https://www.metaltech.pl/platformy-parkingowe/ bardzo ciekawe informacje o platformach parkingowych, które mogą zwiekszyc nawet 2krotnie powierzchnie parkingową

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.