8 września 2015

Jeździmy sobie...


2 komentarze:

  1. Wójt Gminy Nowa Ruda-pani Adrianna Mierzejewska skomentowała swoją decyzję o odwołaniu
    z stanowiska Zastępcy Wójta Andrzeja Hordyja:
    "Kierowałam się głównie jego wiedzą i doświadczeniem,zwłaszcza w pozyskiwaniu funduszy unijnych.
    -Jestem zawiedziona,gdyż od osoby z takim doświadczeniem wymagałam więcej niż minimum.
    Chodziło,między innymi o projekty z poprzedniej kadencji,które należało dopilnować i poprawnie rozliczyć.Kilka innych spraw dopiąć do końca.Dla mnie najbardziej istotne w pracy z podwładnymi jest
    to,żebym mogła w stu procentach na nich polegać,a nie koncentrować swoje działania na kontroli ich
    działalności.Za niedotrzymanie terminów,niewłaściwe rozliczanie wniosków unijnych,teraz mogę ponieść konsekwencję.
    Tamary Chorąży i Daniela Dubasa nie zatrudniałam"w pakiecie"i"w pakiecie"nie będę ich zwalniać."

    W gaszeniu pożaru Chaty Bukowej brało udział 11 jednostek Straży Pożarnej.To już czwarty pożar
    obiektów pana P.Babickiego,dwa spaliły się doszczętnie,były także już wielokrotnie okradane.
    www.tvsudecka.pl/42,6564-pozar-dachu-w-bukowej-chacie.html

    Na platformie wieży widokowej na Kalenicy,kilka miesięcy temu zamontowano cztery mapy(150x50 cm)
    Każdy obserwator mógł sprawdzić co widzi w danym kierunku.W ubiegłym tygodniu,gdy wszedłem na
    wieże,nogi się pode mną ugięły-nie z braku kondycji,ale"widoku"jaki zobaczyłem.
    Z czterech map zostały tylko metalowe ramki,a szczątki map leżały na dole.

    www.youtube.com/watch?v=qVURbZPFQs0
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 tyg. temu zgłosiłem sprawę do DZPK, obiecali szybko się tym zająć.
      IR

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.