15 maja 2015

A jednak trawnik

Choć czas goni bardzo, to jednak wydaje mi się, że było to stosunkowo całkiem niedawno, może trzy lub cztery lata temu. Za blokiem 22 os. XXV-lecia PRL w trosce o zmotoryzowanych mieszkańców osiedla wybudowano niewielki parking. Ponieważ jeszcze myślę i analizuję, zastanawiałem się, dlaczego tego parkingu nie zaczęto od samej jezdni, tylko zrobiono go w głębi. Zawsze byłoby to trochę więcej miejsca dla samochodów, tym bardziej, że po przeciwnej stronie, też stosunkowo niedawno, uruchomiono fabrykę rozrywki dla dzieci. Kierowcy sobie z pozostawionym trawnikiem świetnie poradzili, jak to jest w zwyczaju w Bielawie i parkowali na dziko. Tylko patrzeć, jak wychodząc im naprzeciw parking zostanie poszerzony.



 No i przywieziono palety z materiałem, a więc moje przewidywania stają się na moich oczach rzeczywistością.


 No, ale niby dlaczego ja mam mieć rację? Zakrawężnikowano teren i chyba jednak na wydrę będzie trawnik.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.