11 grudnia 2014

Krzysztof Możejko

Radny Rady Miejskiej w Bielawie VII kadencji 2014 – 2018

Okręg wyborczy nr 17

Do okręgu wyborczego nr 17 należą: pl. Kościelny, ulice: Górska, Klonowa, Kopernika od nr 21 do końca, Ludowa, Piastowska od nr 18 do nr 58a, Spółdzielcza, Wiśniowa, Zaułek Wiśniowy
Radny Krzysztof Możejko startował do wyborów z KWW Piotra Łyżwy „Porozumienie dla Bielawy”.  Jako radny – po raz pierwszy. Jest wiceprezesem Stowarzyszenia mieszkańców Bielawy „Bielawa Plus”. W czasie kampanii promował się:


Mam 60 lat, z wykształcenia jestem mechanikiem. Od 36 lat tworzę udany związek małżeński z żoną Bożeną. Mamy troje dorosłych dzieci, a obecnie jesteśmy rodziną zastępczą dla 12 letniej Patrycji. Mieszkam od urodzenia w Bielawie, znam Bielawę i problemy jej mieszkańców. Moja praca społeczna polega między innymi na działalności w Stowarzyszeniu Mieszkańców Bielawy Bielawa Plus, gdzie pełnię funkcję wiceprezesa Stowarzyszenia. Oddając na mnie głos obdarzycie mnie Państwo zaufaniem, którego nie zmarnuję!
W listopadzie czekają nas kolejne wybory. Zamiast narzekać, że wokół jest źle i nie warto nic robić, musimy uświadomić sobie, jak wiele zależy od wybranych przez nas Radnych i Burmistrza. Powinniśmy wspólnie decydować o tym, jak ma wyglądać nasze Miasto, nasza droga, ulica czy szkoła. W Radzie Miasta zajmę się kontrolowaniem, jak i komu przydzielane są mieszkania komunalne, będę działał na rzecz gospodarnego rozwoju Bielawy. Wniosę projekt uchwały o zwiększenie bonifikaty przy wykupie mieszkań komunalnych. W Radzie Miasta będę dbał o przyjazny urząd tak, aby mieszkańcy czuli, że ich sprawa jest ważna. Pamiętajmy! Gmina to nie tylko Burmistrz czy Radni, ale również Ty, Twoja Rodzina, Przyjaciele. Twój głos jest ważny! Zagłosuj na mnie.


Wykreślony z członkostwa w Stowarzyszeniu Mieszkańców "Bielawa Plus", z którego ugrupowania startował w wyborach samorządowych.


1 komentarz:

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.