8 listopada 2014

Kandydatka do Rady Miejskiej - Beata Koszil

Kandydatka do Rady Miejskiej Bielawy z KWW Piotra Łyżwy - Porozumienie dla Bielawy:

Beata Koszil - OKRĘG NR 18 (ulice: 22 Lipca, Mała, Ostroszowicka, Piastowska od nr 59 do końca, Szewska, Ludwika Waryńskiego od nr 1 do 27, Wiejska od nr 1 do nr 13)

Nazywam się Beata Agnieszka Koszil. Jestem mężatką, mam czworo dzieci (2 córki i 2 synów). Od 25 lat mieszkam w Bielawie. Prowadzę z mężem firmę rodzinną. Od wielu lat angażuję się w życie szkół, do których uczęszczają moje dzieci. Byłam przeciwna likwidacji Szkoły Podstawowej nr 5 i Gimnazjum Ekologicznego nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie. Byłam jednym z inicjatorów referendum w 2012 roku. Bardzo leży mi na sercu dobro mieszkańców i rzeczywisty rozwój naszego miasta.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.