8 listopada 2014

Kandydat do Rady Miejskiej - Włodzimierz Paluch

Kandydat do Rady Miejskiej Bielawy z KWW Piotra Łyżwy - Porozumienie dla Bielawy:

Włodzimierz Paluch - OKRĘG NR 16 (ulice: Akacjowa, Boczna, Cmentarna, Graniczna, Jana Hempla, Lipowa, Lotnicza, Strażacka, Teatralna, Willowa)

Mam 51 lat. Od urodzenia mieszkam w Bielawie, a od 2011 roku jestem członkiem PiS. Ukończyłem studia licencjackie w Wyższej Szkole Zarządzania we Wrocławiu na kierunku polityka regionalna. Pracowałem w nieistniejącym już zakładzie BIELTEX, potem w DRECO-SYSTEM w Pieszycach, gdzie karierę zawodową rozpocząłem jako elektronik, a ukończyłem jako kierownik zakładu. W 2007 r. podjąłem pracę w zakładzie PREMET, a obecnie jestem zatrudniony w STARION LG w Kątach Wrocławskich. 
W moich działaniach zawsze wspiera mnie rodzina - żona i dwie córki.
Znam i rozumiem potrzeby mieszkańców naszego miasta, dlatego postanowiłem kandydować na radnego. Wiem, co należy zmienić w Bielawie, aby nastąpił równomierny i wszechstronny rozwój całego miasta.


1 komentarz:

  1. Obecnie pracuje o ile wiem w HARRIS CALORIFIC INTERNATIONAL Sp. z o.o.
    wstydzi się czy leci dwa etaty ?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.