8 listopada 2014

Kandydat do Rady Miejskiej - Dariusz Gortych

Kandydat do Rady Miejskiej Bielawy z KWW Piotra Łyżwy - Porozumienie dla Bielawy:

Dariusz Gortych - OKRĘG NR 15 (Plac Wolności, ulice: Adama Asnyka, Azaliowa, Bankowa, Mikołaja Kopernika od nr 2 do nr 20, Krańcowa, 3 Maja od 48 do końca, Ostatnia, Piastowska od nr 1 do nr 17, Przeskok, Różana, Henryka Sienkiewicza, Sportowa, Stefana Żeromskiego od nr 61 do końca)

Nazywam Dariusz Gortych. Mam 46 lat. Jestem żonaty i mam wspaniałego syna. Z wykształcenia jestem technikiem pożarnictwa, a dyplom zdobyłem w Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie. Aktualnie jestem członkiem Ochotniczej Straży Pożarnej w Bielawie.
Swoje doświadczenie zdobywałem jako członek NSZZ „Solidarność” Straży Pożarnej w Dzierżoniowie, pracowałem również w Zarządzie Dolnośląskiej Sekcji Pożarnictwa we Wrocławiu.
Uczestnicząc w działaniach ratowniczo  - gaśniczych na terenie naszego miasta, poznałem wiele problemów, z którymi borykają się bielawianie, przede wszystkim administracyjne.
Jako radny, przede wszystkim, chciałbym się zająć: bezpieczeństwem miasta (ochroną p. poż., zabezpieczeniem przeciwpowodziowym przed klęskami żywiołowymi oraz innymi katastrofami), rozwojem turystyki i przedsiębiorczości w naszym mieście, poprawą infrastruktury drogowej. Nie są mi obce problemy okręgu, z którego kandyduję, gdyż mieszkam tu od urodzenia.
Interesuję się turystyką górską, pieszą i rowerową oraz fotografią.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.