8 listopada 2014

Kandydat do Rady Miejskiej - Zbigniew Dragan

Kandydat do Rady Miejskiej Bielawy z KWW Piotra Łyżwy - Porozumienie dla Bielawy:

ZBIGNIEW DRAGAN - OKRĘG NR 14 (ulice: Bolesława Chrobrego, Marii Konopnickiej, Karola Marksa, Obrońców Westerplatte od nr 14 do końca, Elizy Orzeszkowej, Gen. Władysława Sikorskiego od nr 2 do nr 6, Szkolna, Juliana Tuwima)

Mam 61 lat. Bielawianinem jestem od urodzenia. Ukończyłem Uniwersytet Wrocławski z tytułem mgr historii. Wiedzę z zakresu samorządu i zarządzania gospodarką lokalną zdobyłem na studiach podyplomowych, a także w codziennej zawodowej praktyce. Mam uprawnienia członków rad nadzorczych spółek skarbu państwa. Jestem wieloletnim radnym. Pełniłem m.in. funkcje Przewodniczącego Rady Miejskiej Bielawy w latach 2002-2006. Przez 10 lat byłem społecznie Starszym Cechu w Bielawie, którego jestem aktualnie członkiem honorowym.
Od 11 lat pracuję w Starostwie Powiatowym w Dzierżoniowie pełniąc funkcję sekretarza powiatu.
Moja żona jest stomatologiem. Mamy dwóch dorosłych synów i jednego wnuka.

Kandyduję ponownie na radnego, bo bardzo wiele problemów mieszkańców Bielawy czeka na szybkie i skuteczne rozwiązanie. Najważniejsze z nich to stworzenie odpowiednich perspektyw dla młodych, by nie wyjeżdżali z miasta, by czuli się w nim potrzebni i ważni. By mieli własne mieszkanie i pracę, po której bezpiecznie mogliby wypoczywać ze swoją rodziną. Czas zadbać o komfort życia mieszkańców i odpowiedni standard ich komunalnych mieszkań. Konieczna jest ochrona i pomoc instytucjonalna ludziom starszym i niepełnosprawnym. Transparentna władza samorządowa i przyjazny mieszkańcom urząd, to bezdyskusyjna podstawa dnia codziennego.

Moja wiedza i doświadczenie, niezależność polityczno-finansowa jest gwarancją skutecznego i sprawnego rozwiązywanie wspólnych i indywidualnych spraw mieszkańców Bielawy.

Wybierz mądrze! Bielawa czeka na przyszłość!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.