8 listopada 2014

Kandydat do Rady Miasta - Rafał Kuśmierek

Kandydat do Rady Miejskiej Bielawy z KWW Piotra Łyżwy - Porozumienie dla Bielawy:

Rafał Kuśmierek - OKRĘG NR 13 (ulice: 3 Maja od nr 1 do nr 45, Wolności od nr 102 do końca)

Nazywam się Rafał Kuśmierek. Mam 46 lat i od urodzenia mieszkam w Bielawie. Jestem szczęśliwym mężem i ojcem (syn Paweł lat 18, córka Katarzyna lat 7). Posiadam wykształcenie wyższe techniczne, jestem absolwentem Politechniki Wrocławskiej na kierunku Inżynieria Środowiska. Ukończyłem również studia podyplomowe: bankowość i finanse oraz wycena nieruchomości – WSB Wrocław. Posiadam uprawnienia Ministra Skarbu Państwa do bycia członkiem rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa. Jestem członkiem Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych. Uczestniczyłem w licznych konferencjach i szkoleniach z zakresu zarządzania i budowania relacji. Od 20 lat prowadzę własną działalność gospodarczą. 
W swojej pracy radnego chciałbym:
- rozpowszechnić ideę obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej w jednostkach samorządu 
terytorialnego,
- nawiązać dobre relacje z lokalnymi przedsiębiorcami celem budowania siły ekonomicznej naszego miasta,
- doprowadzić do uchwalenia dla całej Bielawy planu zagospodarowania przestrzennego, jest to szczególnie ważne dla przedsiębiorców chcących w Bielawie inwestować swoje pieniądze,
- mieć wpływ na tworzenie budżetu naszego miasta, aby uwzględniał potrzeby bieżące, ale jednocześnie był prorozwojowy. Każda złotówka zainwestowana z publicznych pieniędzy musi przynosić zwrot w postaci podatku.
Mam doświadczenie w prowadzeniu firmy, jestem skuteczny, kreatywny, konsekwentny, chętnie podejmuję nowe wyzwania, stale pogłębiam swoją wiedzę, ale jednocześnie jestem czuły na krzywdę ludzką. Dlatego chciałbym w naszym mieście rozpocząć publiczną dyskusję nad budową mieszkań dla osób starszych, niepełnosprawnych i zagrożonych wykluczeniem społecznym jako alternatywę dla domów pomocy społecznej.

PROSZĘ O ODDANIE NA MNIE GŁOSU.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.