8 listopada 2014

Kandydatka do Rady Miasta - Halina Szatkowska-Skurzyńska

Kandydatka do Rady Miejskiej Bielawy z KWW Piotra Łyżwy - Porozumienie dla Bielawy:

Halina Szatkowska-Skurzyńska - OKRĘG NR 12 (ulice 1 Maja od nr 31 do końca, Gen. Grota Roweckiego od nr 2 do nr 10, Obrońców Westerplatte od nr 1 do 13, Osiedle XXV-lecia PRL od nr 39 do końca, Józefa Piłsudskiego, Słoneczna, Wesoła)

Jestem rodowitą bielawianką, a swoją pracą służę mieszkańcom naszego regionu. Z wykształcenia jestem lekarzem internistą. Dzięki mojej aktywności zawodowej, mam możliwość poznawania problemów oraz potrzeb mieszkańców naszego miasta. Wiem, co jest ich największą bolączką i właśnie te zadania zamierzam rozwiązywać. Obecnie jestem radną i staram się rzetelnie wypełniać kredyt zaufania, który otrzymałam od Państwa. W przypadku wyboru na kolejną kadencję Rady Miejskiej Bielawy, dołożę starań, aby Państwa godnie reprezentować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.