8 listopada 2014

Kandydatka do Rady Miejskiej - Anna Nowak

Kandydatka do Rady Miejskiej Bielawy z KWW Piotra Łyżwy - Porozumienie dla Bielawy:

Anna Nowak - OKRĘG NR 19 (ulice: Brzozowa, Bukowa, Czerwona, Jodłowa, Kasztanowa, Młodych, Marcelego Nowotki, Polna, Przodowników Pracy, Wiosenna)

Nazywam się Anna Nowak, zdecydowałam się kandydować do Rady Miasta Bielawa, ponieważ kierując największą w naszym mieście organizacją społeczną pod nazwą Stowarzyszenie Mieszkańców Bielawy Bielawa Plus, znam dokładnie problemy mieszkańców, z jakimi muszą się borykać na co dzień. Jednak sama wiedza nie wystarczy, trzeba działać i wiedzieć, jak te kłopoty rozwiązać. Moje wykształcenie, doświadczenie a także wykonywana praca, pomagają w pracy społecznej.
Z wykształcenia jestem ekonomistą, ukończyłam Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
na kierunku Zarządzanie, Informatyka, Finanse. Pracuję w Urzędzie Marszałkowskim we Wrocławiu na stanowisku zastępcy dyrektora wydziału w Departamencie Rozwoju Regionalnego. Działam również w PSOUU Koło w Dzierżoniowie, gdzie od 12 lat zasiadam
w Zarządzie, pracując na rzecz niepełnosprawnych dzieci. W Radzie Miejskiej chcę zajmować się tematyką związaną z wykluczeniem społecznym, poprawą warunków mieszkaniowych dla zasobów komunalnych oraz walką z ubóstwem poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości.




1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.