25 października 2014

Wyborcze materiały

          Z myślą w szczególności o czytelnikach bloga mieszkających za granicą, mogę również na swoim blogu załączać materiały wyborcze. Każdy z Komitetów Wyborczych ma zapewne swoją stronę i internetowe możliwości przekazania kampanijnych treści, ale jakby ktoś chciał… Ja, szanując każdego z kandydatów na Radnych wszystkich trzech szczebli i kandydatów na Burmistrzów prawie jednakowo, nie będę kopiował materiałów wyborczych z Internetu, aby je zamieszczać na moim blogu. Ale jakby ktoś chciał… to mogę załączyć. Liczyć się natomiast trzeba z różnymi komentarzami, ale zapewniam, że te z wulgaryzmami i godzące w godność osoby, będę usuwał. Również, jeśli ktoś chciałby od siebie coś dodać, to może i to da się zrobić, ale raczej drogą meilową, a potem wkleję, bo może ktoś się podstawić podając za kandydata.

            Jednocześnie otwarcie oświadczam, że zdecydowanie popieram w wyborach KWW Pana Piotra Łyżwy, pana Piotra Łyżwę na burmistrza Bielawy oraz kandydatów na Radnych z Porozumienia Dla Bielawy.


6 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze , ja też popieram i głosuję na Pana P.Łyżwę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Giełda wyborcza trwa. Rozmawiałem dzisiaj z bardzo szanownym obywatelem Bielawy, pracował nawet w Urzędzie Miasta i nie z takim jak ja, co to wg jednego z komentatorów postradałem już zmysły i on nawet chciał się założyć ze swoim kolegą, zwolennikiem Dźwiniela, że wygra Łyżwa. Do zakładu nie doszło, bo tamten kolega zwątpił. Ja jestem przekonany, że gdyby na burmistrza wystartował Wydra, to zgodnie z hasłem "Wydra wygra" (kto oglądał I-szą edycję "Idola" to wie, o co chodzi) wygrałby Wydra. A ponieważ Wydry nie ma, to wygra Łyżwa - to proste.

      Usuń
  2. Panie Bolesławie, "Bajka, niebajka" była świetna! Konieczna jest druga część, bo ta była zdecydowanie za krótka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem tylko tyle miejsca. Pan Redaktor Gazety ogranicza mnie tylko do 3000 znaków i nie daje szans na rozbujanie się, czy może raczej na rozbajanie.

      Usuń
  3. Na jaki adres p. przesłać materiały wyborcze?

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog ma swój adres boleslawstawicki@gmail.com, ale lepiej się czuję na esbolek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.