14 września 2014

Stanisław Wojnar - Wiersze

        Już dłużej nie mogłem wytrzymać, aby nie podzielić się wierszami mojego „kolegi z pracy” – Stanisława Wojnara. Pisałem o promocji jego tomiku wierszy i fragmenty niektórych przytoczyłem. Jest to jednak taka poezja, tworzona przez naszego krajana, którego zna pół Bielawy i połowa jej okolicy, że ten ewenement trzeba nagłaśniać.  Proponuję oczywiście kupić książkę, do której mogę nawet załatwić dedykację, ale póki co, aby zachęcić Czytelników do zapoznania się z tymi wierszami od duszy, co jakiś czas wkleję wiersz z wydanego tomiku „Bracia mniejsi”. Mam na to pozwolenie samego Autora i Wydawcy tomiku.
            Będę „leciał” po kolei. Zaczynamy od zbioru - „Uczucia”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.