29 września 2014

Bloger pod sąd - odcinek 3


"Wycieral sobie buty"




5 komentarzy:

  1. I really like what you guys are usually up too. This sort of clever work and exposure!
    Keep up the wonderful works guys I've included you
    guys to my personal blogroll.

    Feel free to surf to my web site - epoxy flooring

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwrócono mi uwagę, że w podpisie nad rysunkiem, jest błąd. dziękuję za zainteresowanie i spostrzegawczość, jednak to błąd nie jest, dlatego napis jest podany w cudzysłowie. To jest fragment oświadczenia Anonima, który podaje mnie do sądu za zniesławienie, że to niby jego nazwiskiem wycieram sobie byty. Buty wycieram sobie szmatą. Mam taką specjalną, bawełnianą w kolorze czerwonym.

    OdpowiedzUsuń
  3. inwentarz.ipn.gov.pl/advancedSearch?q=bielawa&page1

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę zobaczyć jak inny bloger '' Matka Kurka" walczy, a pan niech robi swoje.
    http://www.kontrowersje.net/stare_k_amstwa_owsiaka_i_pe_na_sentencja_wyroku_zapis_wideo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie mi tam do "Matki Kurka", czy do "Matki Kurki"! Robię swoje, a walczyć, to nie wiem jeszcze z kim mam, jeśli chodzi o sąd, bo w mieście to wiem z kim mam walczyć i o co. Walczę o przejrzystość działań władzy, kulturę władzy, kompetencje władzy, o normalność w mieście, o porządek na mieście. Jednym słowem walczę o zmianę władzy samorządowej i prodźwinielowskiego układu w Radzie Miasta, bo ci już się nie zmienią. Kiedyś walczyłem z komuną i mnie nie zmogła. teraz walczę z postkomuną i też mnie nie zmoże. Ale i są przypadki, że ci, co walczyli z komuną, teraz z postkomuną piją i mają się dobrze. Ot czasy!

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.