15 czerwca 2014

Dumne, bielawskie sztandary
















5 komentarzy:

  1. Te flagi, czy jak Pan napisał sztandary są własnością prywatną Państwa Koczeli. Jak jest Pan taki odważny w internecie to dlaczego nie poszedł Pan do właścicieli posesji z zapytaniem o te szpecące sztandary?? Samo opublikowanie w internecie chyba nie załatwi problemu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że załatwi i to szybko. Ja pisałem o "dumnych sztandarach", a nie "szpecących". A pokazuję to, co wszyscy widzą, ale czasami nie dostrzegają. Ja nic prywatnie do pana Koczeli nie mam, nawet nie wiem, ze to jego posesja i go nie znam. A co do odwagi, to się nie wypowiadam, zwłaszcza dla tych odważnych anonimowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbardziej odważni są pańscy koledzy na dobie, na fejsie już tacy nie są. kiedyś się podpisywałem ale stwierdziłem że to bez sensu bo prostaczków to i tak niczego nie nauczyło i z honorem nie wiele mają wspólnego. osobiście nie będę już korzystał z takiej "odwagi" bo tylko ja na tym cierpiałem.

      Usuń
  3. Własciciel powinien zdjąć te poszarpane sztandary i po sprawie. Wstyd ,żeby takie coś w centrum miasta było.

    OdpowiedzUsuń
  4. To moje sztandary i wara wam od nich !!!! Koczela

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.