27 lutego 2014

List do Radnego

ECO
Od:Bolesław Stawicki <esbolek@tlen.pl>   (mniej)
Do:Leszek Białek radny<lbialek@rm.um.bielawa.pl>  
Data:
27 lutego 2014 11:04 

Cześć Leszek!
W imieniu swoim i tej części społeczności bielawskiej, która popiera dążenia do normalności w naszym mieście, proszę Cię, jako radnego i kolegę, o wnikliwe zajęcie się wysypiskiem śmieci i odpadów komunalnych, jakie występuje w Bielawie pod nazwą Ekologiczne Centrum Odzysku (ECO). Proponuję, aby wykorzystać do tego demokratyczne i prawne instrumenty dostępne w naszym demokratycznym kraju w postaci komisji, mediów i jednostek odpowiedzialnych za środowisko.
Liczę na odpowiedzialne zainteresowanie się tą sprawą, która już staje się głośna na naszym terenie.
Uważam, że społeczność Bielawy ma prawo do merytorycznej oceny działalności ECO. Czekam na wyniki Twoich działań.

Pozdrawiam. Bolek Stawicki



6 komentarzy:

  1. Panie Radny L. Białek jako mieszkańcy Bielawy i Pana współpracownicy Bieltexu uważamy ,że powinien Pan zająć się tą sprawą ECO .

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uważam, że p. L. Białek powinien się sprawą ECO zająć. Jak przeczytałem na portalu bielawa.naszemiasto.pl jest zdecydowanie najlepszym bielawskim radnym. Pierwsze miejsce w racingu do tego zobowiązuje. Ale z drugiej strony jest też wiernym żołnierzem Dźwiniela i nie na rękę mu będzie wykazanie, że cała ta bielawska ekologia, którą chwali się władza to wielka fikcja i wyświechtany frazes.

    OdpowiedzUsuń
  3. Radny pan Leszek Białek podjał temat ECO i nie przypuszczam, żeby nawet trochę bał się Dźwiniela. Przecież chodzi nie o popieranie polityki naszego burmistrza, tylko o zasady i nasze zdrowie. Jeżeli ECO jest ekologiczne, to dobrze, tylko nie ja o tym mam zapewnić. Ja tylko uważam, że wg mnie i nie tylko mnie - nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co autor miał na myśli pisząc "o wnikliwe zajęcie się wysypiskiem śmieci i odpadów komunalnych" -nie rozumiem. Chodzi o likwidację ECO? już gdzieś słyszałem o likwidacji straży miejskiej, a w telewizji jedna partia wprowadza świetny program -likwidacji CBA. Tak jakby mnie to coś interesowało. Nie boje się Centralnego Biura Antykorupcyjnego. Tak więc ja się pytam co autor miał na myśli pisząc "o wnikliwe zajęcie się wysypiskiem śmieci i odpadów komunalnych"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby sobie odpowiedzieć na to swoje pytanie, trzeba by samemu tym tematem się zająć biorąc pod uwagę wszystkie aspekty - te ekonomiczne, ekologiczne, biznesowe, polityczne i społeczne, dlatego proponowałem zająć się tą sprawą. Dodatkowo należałoby przeczytać, co na ten temat już napisałem i ocenić, czy warto tematem się zajmować i co osiągnie się, gdy temat się ruszy. Może faktycznie wszystko jest OK.

      Usuń
  5. Nie udało się z rozwiązaniem straży miejskiej, to może uda się rozwiązać problem ECO. Osobiście zlikwidowałbym wszystkie piece na węgiel i wszystkie samochody. Promowałbym jazdę na rolkach i rowerach. Powyżej anonim się pyta "o wnikliwe zajęcie się wysypiskiem śmieci i odpadów komunalnych" Chodzi o to aby zatrudnić więcej osób i wnikliwie segregować śmieci. Co by nie powiedzieć ECO brakuje dobrego menagera.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.