26 stycznia 2014

Pozdrowienia od ks. Prałata Mariana Kopko

Dzielę się z Państwem miłą wiadomością, jaką otrzymałem od naszego ks. Mariana Kopko. Jestem wdzięczny Księdzu Prałatowi, że odpowiedział na naszą prośbę o pomoc w rozpoznaniu osób, które są na historycznych zdjęciach przysłanych przez panią Jadzię. Ksiądz Marian ma adres mojego bloga i mam nadzieję, że czasami coś przeczyta z tego, co w Bielawie się dzieje.   

Szanowny Panie Bolesławie,
bardzo dziękuję za wspomnienie
dawnych czasów z mojej pracy
w parafii Wniebowzięcia NMP w Bielawie
w latach 1985-1991.
To był bardzo dobry czas naszej wspólnej pracy
dla Ojczyzny.
Szkoda, że teraz tak się dziwnie potoczyło !!!
Ale ja ciągle wierzę, że Polska jeszcze będzie
taka, jak ją wymarzyli nasi Ojcowie. Czyli będzie
szła w kierunku tego hasła: Bóg - Honor - Ojczyzna.
Podaje podpisy pod zdjęciami:

1. 
Chłopak z gitarą ?  (tego młodego człowieka nie rozpoznaję !!!
2. . Dziewczyna: to Asia Friedel - obecnie Owczarek
3. pan Emilian Kupiec - późniejszy Burmistrz Bielawy
4. pan  Stanisław Tomala -ojciec ministrant
5. ks. Ryszard Zdonek - obecnie proboszcz pod Oławą
6. ks. Michał Jaremko - obecnie proboszcz w Ostroszowicach
7. ks. Andrzej Lignar - urlop zdrowotny
8. ks. Stanisław Araszczuk, obecnie Prorektor Papieskiego Fakultetu Teologicznego we Wrocławiu, profesor i proboszcz parafii św. Tadeusza w Legnicy
9. ks. Marian Kopko - obecnie Proboszcz i Kustosz z Sanktuarium Matki Bożej Łaskawej w Krzeszowie
Serdecznie Pana i Bielawę pozdrawiam.
Zapraszam na nasze:
www.

Ks. Marian Kopko z Krzeszowa


5 komentarzy:

  1. Jadwiga Łakomska27 stycznia 2014 19:57

    Jakże się cieszę, że nastąpił tak miły, a zarazem ważny historycznie, odzew ze strony najbardziej zaangażowanego wówczas we ,,wspólną pracę dla ojczyzny" Kapłana. Te fotografie są dla mnie i mojej rodziny cenną pamiątką, ponieważ byliśmy po tej samej stronie, gdzie wówczas powinien być każdy prawdziwy patriota - pod sztandarem z hasłem: BÓG-HONOR-OJCZYZNA. Dziękuję więc księdzu Marianowi i wszystkim pozostałym księżom za to, że z odwagą i poświęceniem budzili w nas wtedy, w tych ciężkich czasach, poczucie patriotyzmu i jedności. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiądz (kiedyś - ksiądz) Andrzej Lignar nie jest na urlopie zdrowotnym. Po co te kłamstwa?

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. http://boleslawstawicki.blogspot.com/2014/01/krzyz-w-lesie.html

      Usuń
  4. Greetings! Very helpful advice in this particular article!
    It is the little changes that produce the most significant changes.
    Thanks a lot for sharing!

    My web site; ogrzewanie ekologiczne

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.