19 grudnia 2013

Rada Miasta 2

 
       Ja z przedstawionego składu 21 radnych znam z widzenia i ze słyszenia tylko 11 osób. Wiem o kogo chodzi. Z jedną osobą nawet jestem na stopie koleżeńskiej, ale nie będę ujawniał z kim, bo znajomość ze mną, być może zaszkodziłaby jej w dalszej karierze politycznej w naszym grajdołku. Jednak oświadczam, że ta osoba niczego mi nie donosi, a jestem przekonany, że nawet nie wie, że ja założyłem bloga i wypisuję takie rzeczy, chociaż radni chyba powinni wiedzieć o wszystkim, co dzieje się w Bielawie. Właściwie wszystko co dzieje się w naszym mieście można przeczytać w „Wiadomościach Bielawskich” i, żeby pozostawać w błogim nastroju w oczekiwaniu na upragnioną reereereereelekcję burmistrza Dźwiniela to naprawdę wystarczy.

            Pisałem wcześniej o klubach. A jakże! I to można znaleźć na stronie bip.bielawa. Dla tych, którzy jednak wolą czytać moje teksty niż szukać czegoś na stronie miasta, wklejam z tej strony odpowiednie informacje.


Skład osobowy Klubu Radnych SLD

1. Henryk Lichnowski    - Przewodniczący
2. Zbigniew Skowroński
3. Leszek Białek
4. Adam Pajda


Skład osobowy
Klubu Radnych Ponadpartyjnego Forum
Samorządowego

1. Władysław Kroczak         - Przewodniczący
2. Jarosław Florczak
3. Bartosz Skwara
4. Leszek Stróżyk
5. Mariusz Urbanowicz


  
Skład osobowy Klubu Radnych
Platformy Obywatelskiej RP

1. Zbigniew Dragan       - Przewodniczący
2. Bożena Grzebieluch
3. Grzegorz Raganowicz




Skład osobowy Klub Radnych
Prawa i Sprawiedliwości

1. Paweł Pawlaczek     - Przewodniczący
2. Leszek Staszewski
3. Halina Szatkowska-Skurzyńska


Skład osobowy Klubu Radnych
"Ponad Podziałami"

1. Tomasz Wojciechowski                            Przewodniczący
2. Barbara Pachura
3. Bronisława Pagórska
4. Jadwiga Jonas



        I tak to wygląda. Jest pięć Klubów Radnych: jeden na „S” i cztery na „P” jak Polska. Pozostaje dwóch radnych niezrzeszonych, a mianowicie Marek Pyziak i Stanisław Lenartowicz, ale z tego co obserwuję, panu Pyziakowi jakby już było blisko do PFS. Zawsze to „w kupie bezpieczniej” i „w kupie siła”. Kto z kim wchodzi w koalicję, to już innym razem, jak się dowiem.
       Swoją drogą, ciekawe jest to „ponad podziałami” i „ponad partią” czy może „ponad partiami”.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.