2 grudnia 2013

Plebiscyt

      Znalazłem całkiem przypadkowo ciekawy materiał o plebiscycie na "Najlepszego Burmistrza Dolnego Śląska". Nasz burmistrz uplasował się na "dobrym" 61 miejscu ze 111 głosami. Głosowanie zakończyło się 15 listopada tego roku i przyznam się, że nawet o tym nie wiedziałem. Miło było popatrzeć kolejny juz raz na nasz zbiornik w tle, bo na pierwszy plan raczej mniej. Nie przychodzi mi jakoś do głowy zagraniczne słowo, żeby określić zakłamanie, jakie przebija z tego zdjęcia, zamieszczonego w plebiscycie. Mam tu na myśli "rewitalizację" zamiast "odnowy". I po co okłamywać ludzi? Przecież zbiornika nie ma! Trzeba było sobie zrobić zdjęcie współcześnie i wtedy wystartować! Ostatnie miejsce murowane. Już nie mogę się doczekać, na jakim tle zobaczymy naszego burmistrza na wyborczych plakatach i bilbordach. (Przypomniałem sobie; "zakłamanie" to nie po naszemu "hipokryzja".)
Załączam link do tego materiału;
http://www.gazetawroclawska.pl/plebiscyt/wyniki/91,najlepszy-burmistrz-dolnego-slaska,id,t.html#

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.