20 maja 2017

Uczciliśmy pamięć Żołnierzy Wyklętych

Dzisiaj w Dzierżoniowie został uroczyście odsłonięty Pomnik Żołnierzy Wyklętych. Uroczystość rozpoczęła się mszą św. o godz. 15:00 w kościele św. Jerzego w Dzierżoniowie, a potem był przemarsz pod pomnik i ceremonie związane z jego odsłonięciem. Najważniejszym gościem był wiceminister Ministerstwa Obrony Narodowej poseł na sejm pan Michał Dworczyk. Było bardzo dużo znamienitych gości, o których i o całej uroczystości można dowiedzieć się z Internetu. Z Bielawy widziałem pana burmistrza Piotra Łyżwę z panią wiceburmistrz Małgorzatą Greiner i komendanta SM z zastępcą. Zdjęcia robiłem komórką, a więc jakość nieszczególna. Akredytacji nie miałem, żebym mógł podejść bliżej. Dzielę się tym, co mam. 
















































1 komentarz:

  1. Historia kołem się toczy. Nieopodal, pod drzewami, na wzniesieniu na którym ustawili się niektórzy uczestnicy stała glorietta upamiętniająca poległych w I wojnie światowej żołnierzy wermachtu. Śmierć zrównuje nas ponad czasem i przestrzenią...

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.