28 października 2016

Nasz Jarosław. Nie odpowie


     Radny Jarosław Florczak nie odpowie na moje publiczne zapytanie, jakie jest zawarte w linku http://boleslawstawicki.blogspot.com/2016/10/zapytanie-publiczne.html . Jestem co do tego przekonany. A to dlatego, że jak się nieoficjalnie dowiedziałem, na ostatniej sesji Rady Miejskiej w środę 26 października 2016 r. odczytał oświadczenie związane z zamieszaniem wokół tej nieszczęsnej okładki książki. Nie znam treści, ale to oświadczenie będzie zapewne w protokole z sesji. Oświadczenie jako takie w pewnych okolicznościach kończy sprawę i do sprawy się nie wraca. Jednak w przypadku tego oświadczenia, wzbudzi ono być może zainteresowanie tych radnych, którzy zupełnie nie kumają, o co chodzi.
            Dla mnie to oświadczenie radnego Florczaka, jest trochę dziwne. Oświadczył mi w korespondencji, że sprawę uważa za zakończoną. Jeśli faktycznie tak uważa, to dlaczego wydaje oświadczenie? A może faktycznie w tym oświadczeniu oświadcza, że taką, a taką sprawę, czyli sprawę bezprawnego wykorzystania jego zdjęć uważa za zamkniętą. Koniec, kropka, pl, jak to kiedyś powiedziała moja wnuczka, i nie zechce do niej wrócić. Być może doczekamy się następnego oświadczenia, bardziej brzemiennego w skutkach.
            Żeby nie pomyśleć, że pan radny Florczak drogą mailową mi nie odpowie, bo zepsuł mu się komputer, złożyłem dzisiaj odpowiednie pismo w Urzędzie Miasta, które załączam. Czy radny z mojego okręgu, Jarosław Florczak, odpowie mi, to zobaczymy. Ma na to podobno dwa tygodnie. Myślę jednak, że odpowiedź mogę już sobie napisać sam. Będzie w niej konkluzja, że sprawa ma charakter prywatny i załączy oświadczenie, jakie złożył na sesji Rady Miasta. Dalej będzie ostrzeżenie, że dalsze interesowanie się tym tematem, będzie groziło skutkami prawnymi w postaci zawiadomienia organów ścigania.
            Jest to całkiem prawdopodobne.
Poczekamy.
Ja, mimo chęci kontynuowania tego tematu, mogę go honorowo dla stron zakończyć i mam propozycję, jak natychmiast sprawę uciąć, nawet w poniedziałek; potrzebna jest tylko dobra wola, odpowiednia osoba, która będzie miała wpływ na mnie, radnego Florczaka i inne osoby, które zgodzą się na kompromis, a których tu nie wymienię.

Czekam.


1 komentarz:

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.