13 czerwca 2016

Robią drogę - 16










4 komentarze:

  1. Robią drogę z Przeł.Jugowskiej w kierunku Sokolca.Wreszcie!Ile tam amortyzatorów i kół szlag ...
    Co z tego...kopalni w Nowej Rudzie nie będzie:(Inwestor utopił 60 mln.zł w odwiertach.Przepisy i biurokracja spowodowały,że marzenia mieszkańców gminy Nowa Ruda...popłynęły w siną dal.Przed"transformacją"Nowa Ruda liczyła 27 tys.mieszkańców-dzisiaj zaledwie 16 tys.Prawie 10 tys mieszkańców odpłynęło w świat.Teraz brakuje tylko aby padało 40 dni i nocy:)Bo co 20 lat mamy powódź w naszym regionie.Szkoda,że Noe żył tylko 600 lat:(
    www.youtube.com/watch?v=bputeFGXEjA
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  2. He, he, Panie Bolesławie, dowiedziałem się ostatnio, że jest Pan w pewnym sensie ojcem chrzestnym Biegu Gladiatora.

    O ile to Pan się deklarował, że na schodach się położy ;)

    TA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to ja się deklarowałem w poście "Ostatni bieg na wieżę", ale nie miałem okazji zaprotestować, bo z biegu na wieżę zrezygnowano po mojej zdeterminowanej postawie. A ojcem chrzestnym mogę być wielu dobrych inicjatyw w Bielawie. Nie odmówię.

      Usuń
    2. I tak właśnie powstał Bieg Gladiatora.

      No to teraz trzeba będzie pobiec w przyszłym czerwcu. Jak to mówią, noblese oblyże ;) :)

      TA

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.