19 października 2015

Raport o stanie miasta

   
       Wreszcie się ukazał. Długo oczekiwany, daje obraz stanu naszego miasta jak również daje podstawy do oceny poprzedniej rządzącej ekipy w Bielawie. Nie jestem przekonany, czy czytelnicy raportu podchodzący do niego rzeczowo, z przekonaniem potwierdzą za poprzednim burmistrzem, tym razem z wyborczych plakatów z kampanii wyborczej do sejmu, że Dźwiniel był burmistrzem dobrym. Ja jeszcze raz twierdzę, że był burmistrzem złym i również twierdzę, że nie będzie on miał okazji pokazać, że jest dobrym posłem, bo Polska takich posłów nie zechce, jak nie zechce również takich senatorów jak dr Andrzej Hordyj.
              Zapraszam również do spokojnego przeanalizowania Raportu.




3 komentarze:

  1. raport właśnie pokazuje że Hordyj i Dźwiniel zostawili miasto w dobrej kondycji finansowej. Wystarczy czytać ze zrozumieniem

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba być osłem, żeby dać sobie wmówić, że poprzednia ekipa rządząca zostawiła miasto w dobrej kondycji. 41 mln.długu-to dobra kondycja? Złe obliczenia kosztów modernizacji, wydatki na zbędne inkubatory, 50 tys. miesięcznie za dzierżawę zbiornika.......... Nie ośmieszaj się mój poprzedniku-komentatorze. Myślisz, że ktoś się złapie na twoje "czytać ze zrozumieniem".

    OdpowiedzUsuń
  3. Podsumowanie:
    www.youtube.com/watch?v=GE3ISrS8gtQ
    Henryk

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.