11 kwietnia 2015

Można tak albo siak

       
 Ja na zastosowaniu praktycznym folii kubełkowej się nie znam, ale kiedy kilka lat temu założyli taką folię przy budynku na ul. Parkowej, przez dłuższy czas zastanawiałem się czy aby ta robota jest zakończona. Myślałem, że ta folia powinna być ucięta na wysokości podłoża choćby ze względów estetycznych. Obecny wygląd tej folii przy tym budynku przedstawia się jak na załączonym zdjęciu.
           



W zeszłym roku na ul. Jana III Sobieskiego wykonywano podobny manewr, ale moje zdziwienie wzbudziło estetyczne i prawidłowe wykończenie i tak powinno być, bo sprawdziłem w Internecie.
           



Może MZBM, bo chyba do niego ten budynek na Parkowej należy, coś by z tym niechlujstwem zrobiło, wychodząc tym samym naprzeciw spostrzeżeniu burmistrza, że zasoby mieszkalne „miasta” nie muszą odbiegać wyglądem od tych spółdzielczych. No i proszę zafundować mi tę odrobinę komfortu w drodze na działkę, abym takiego bałaganu nie musiał oglądać przez następne lata.




3 komentarze:

  1. Różnica wizualna jest kolosalna! Można? No można. Szkoda, że ktoś kto powinien nadzorować i kontrolować roboty nie zwrócił uwagi na to i nie kazał wykonawcy doprowadzić tej folii do stanu używalności... A tak wygląda to jakby wykonawca uciekł w te pędy z budowy i miał w nosie to jak to będzie wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawidłowo to na ul.11-go listopada nie na Sobieskiego

    OdpowiedzUsuń
  3. A faktycznie - 11 Listopada. Jeżdżę obydwoma ulicami i stąd pomyłka.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.