24 kwietnia 2015

Czarownice w Bielawie

   
11 marca w ramach rekolekcji wielkopostnych gościła w Bielawie nawrócona wiedźma, jak o sobie mówi, Patrycja Hurlak. Ja akurat nie byłem na spotkaniu z tą panią, ale na pewno warto było posłuchać, co ma do powiedzenia w sprawach wróżb, zaklęć, stawiania kart Tarota, spirytyzmu, horoskopów czy numerologii. Właściwie to opowiedziała o tym, co przeszła w swoim życiu, ulegając wpływowi czarnej magii. To jej życiowe doświadczenie, a przesłanie płynące ze spotkania, to ostrzeżenie, aby w takie rzeczy nawet się nie bawić. To wszystko pochodzi od szatana i Kościół od dawna swoich wyznawców o tym informuje i ostrzega.


            Nie trzeba było dużo czasu, aby na afiszach w Bielawie pojawiła się informacja, że do Bielawy zjadą fachowcy od kart Tarota i numerologii, a wszystko to za przyczyną organizatora Majówki 1 Maja to znaczy Sojuszu Lewicy Demokratycznej w Bielawie przy współudziale wymienionych poniżej podmiotów i przy medialnym poparciu poniżej przedstawionych na plakacie mediów. Diabeł nie śpi.
            Nie dziwię się, że bielawskie SLD takich gości do Bielawy zaprasza, bo przecież SLD w swoim programie ma wiele dziwnych rzeczy, których pomysłodawcą i sponsorem jest sam szatan. Wystarczy nawet tylko posłuchać bardzo inteligentnego i wygadanego szefa SLD Leszka Millera, aby uzmysłowić sobie, że SLD to bardzo zła bajka. W tej bajcie niszczy się model tradycyjnej rodziny, nawołuje się do aborcji na życzenie, podważa się to, co było uświęconą tradycją naszego narodu. I gdyby nie to, że czasy tzw. Lewicy w Polsce bezpowrotnie mijają, a na jesieni najprawdopodobniej ani Palikota ani Millera już w sejmie nie będzie, czego naszemu narodowi życzę, to gdyby postawić na SLD, mielibyśmy w Polsce cywilizację śmierci i wszystkiego co wręcz niepojęte.
            Dziwię się jednak, że do tej gry wplątał się Polski Związek Wędkarski, którego jestem członkiem, Dzierżoniowski Tygodnik Powiatowy, co do którego miałem przekonanie, że Tarota i numerologii nie popiera no i Wiadomości Bielawskie powołane do życia przez pana burmistrza Emiliana Kupca. Jak nisko upadły!
            Wydaje się, że taką zaściankową Bielawę spotkać to nie może. Że tu Lewica to taka bardziej religijna, którą przecież nie tylko od święta widzi się w kościele, ale i w każdą niedzielę. No, ale żeby taka kościółkowa Lewica zaprosiła do Bielawy na Majówkę Tarota i Numerologa, to świadczy o tym, że do kościoła chodzi tylko dlatego, że może jeszcze każe mamusia, albo żeby się pokazać. Bo o zrozumieniu nauk Kościoła mowy być tu nie może. A może panu Bogu świeczkę, a diabłu chociaż ogarek?
            Nie wiem, czy ktoś w Bielawie zaprotestuje, aby w tych dwóch punktach program SLDowskiej Majówki zmienić, a taką możliwość organizator przewiduje. Ja protestuję – nie życzę sobie w Bielawie żadnego publicznego wróżenie z kart Tarota ani żadnej numerologii.
            Jeśli jednak dojdzie do takiej prezentacji, to życzę organizatorom w dniu 1 maja: deszczu, deszczu ze śniegiem, gradu (tylko na zbiorniku od godz. 15:00) i czerwonych żab z nieba w dużej ilości.










            

6 komentarzy:

  1. Przepraszam niniejszym burmistrza za posądzenie, że jest tłukiem. Nie jest, to ja chyba jestem, nie mam pojęcia jak mogłem pomylić majówki, byłem przekonany, że plakat dotyczy 3-go Maja, co za gamoń ze mnie.
    A tarot go niezły gnój, wiem coś o tym. Nie jest to żadna zabawa, z daleka od tego szamba.
    TA

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes jednym z moich ulubionych blogerow a takich jest tylko trzech :) Polecam Cie kazdemu, kto lubi lub szuka czegoś o podobnej tematyce. Pare razy zdarzyło mi się również na roznych forach podlinkowac Twojego bloga, czy posta, jestem ciekaw, czy ktos dzieki temu został Twoim stałym czytelnikiem, hehe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję "Kasi" za słowa uznania, co jednocześnie jest zachętą do ciągłego pisania. Czytelników stałych jest sporo. Czasem wchodzą na bloga i wychodzą zawiedzeni, bo znów nic nie napisane, albo napisane za mało, co nie znaczy, że się wypalam. Obracam się dość blisko, a szczególnie zależy mi na Bielawie nie wyłączając z tego nikogo i niczego. Jednak pewne hamulce być muszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja ci zycze polamania kol w rowerze i przebitych opon

    OdpowiedzUsuń
  5. CZYTASZ CZASEM PISMO ŚWIĘTE - bolesławie stawicki - ANTYCHRYŚCIE ?? PSALMY - Ps. 90.12 - " POKAŻ NAM , JAK LICZYĆ NASZE DNI W TAKI SPOSÓB ,ABYŚMY MOGLI UZYSKAĆ SERCE MĄDRE ... " , A CZY Z LEKCJI RELIGII , / jesli na nie chodziłeś !! / - PAMIĘTASZ , CO NASZ PAN POWIEDZIAŁ DO PIOTRA - " ... TY JESTEŚ SZYMON PIOTR , ALE ODTĄD BĘDZIESZ = KEFAS = , NA TOBIE OPRĘ KOŚCIÓŁ MÓJ ... " = CZYLI BARANIE = bolesławie stawicki = NASZ PAN BYŁ NUMEROLOGIEM !!! I WSZYSTKIM SWOIM APOSTOŁOM ZMIENIAŁ IMIONA - JAK TO I JA ROBIĘ , DZIĘKI ŁASCE MOJEJ NAJLEPSZEJ PRZYJACIÓŁKI = MARYSIEŃKI = MATKI NASZEGO PANA ! A CZY ty PRZYGŁUPIE WIESZ , ŻE CAŁA CZWARTA KSIĘGA ST TO KSIĘGA LICZB ?? A MOŻE CHOCIAŻ CZYTAŁEŚ = Obj.13.18 - ' TUTAJ WCHODZI W GRE MĄDROŚĆ = KTO MA ROZUM NIECH OBLICZY LICZBĘ BESTII, BO JEST TO LICZBA CZŁOWIEKA ..." = NO TAK , ALE TY - bolesławie stawicki - ANI MĄDROŚCI , ANI ROZUMU NIE MASZ = TO SKĄD BYŚ TO WSZYSTKO MIAŁ WIEDZIEĆ ?? KAROL PATYJEWICZ = NUMEROLOG .

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.