20 marca 2015

Zapraszamy na posiedzenie.

Z poważaniem: Spółdzielnia Mieszkaniowa.



12.04.2015 r.

Faktycznie ławka do Spółdzielni nie przynależy. Jak to łatwo kogoś posądzić o niegospodarność i brak poczucia estetyki, i brak odpowiedzialność za wygody mieszkańców Bielawy na terenie zarządzanym przez SM w Bielawie. Zasugerowanie się, że to ławka Spółdzielni wynikało z identycznych ławek, jakie Spółdzielnia instalowała, a nie wyobrażałem sobie, żeby ta właśnie ławeczka, na której godzinami przesiadywał śp. pan Antoni Borczyk była w takim stanie.
            Ławeczka jest już wyremontowana i przypuszczam, że zrobiła to Spółdzielnia, ale nasuwają się tu uwagi, jak w takiej sytuacji Spółdzielnia rozliczy się z tych dwóch desek? Jakby były jakieś kłopoty, to proszę mi o tym napomknąć, a ja już obsmaruję, kogo trzeba.

            No, a za ten nietakt posądzenia Spółdzielni, moją Spółdzielnię – przepraszam.




3 komentarze:

  1. Nie chciałam pisać, ale ciśnie mi się na usta tak mocno, że się nie powstrzymam - jaka spółdzielnia, taka ławka... :) Albo na czas zimowy spółdzielnia siedzisko zlikwidowała, żeby osoby po spożyciu alkoholu nie zasypiały na niej na mrozie, albo to nowy trend - ławka nie ławka, widziałam takie "opieradła" na przystankach autobusowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dobrze, że się nie powstrzymałaś, bo to ławka na terenie gminnym, a nie spółdzielni. I co, wychodzi na to, że jacy komentatorzy, takie komentarze... :)

      Usuń
  2. "Jak w biznesie powiedzie się to nowo ławkę wam ufunduję tapicerowano."/Solejuk/
    Taka ławeczka/ki to ostatni bastion zgody w Bielawie.
    www.youtube.com/watch?v=JVd1AofNp_4
    Henryk

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.