15 grudnia 2014

Lektura obowiązkowa

http://wybory2014.pkw.gov.pl/pl/wyniki/gminy/view/020201


18 komentarzy:

  1. Szkoda Pana Gortycha z KW P.Lyzwy. Tylko 12 głosami wygrała z nim Pani Masyk. Ciekawy wynik biorąc pod uwagę ze to był debiut pana Gortycha a pani Marta z KW R.Dzwiniela juz trzeci raz startowała. Tym razem jej się udało. O dużym szczęściu może powiedzieć tez Pan Kusmierek. Tylko 3 głosy pozwoliły na wygraną. Ciekawostką jest też to ze w niektórych okręgach trzeba było zdobyć ponad 200 głosów żeby wejść do rady a w innych kilkadziesiąt

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Porozumienie dla Bielawy wprowadziło do Rady Miasta tylko 7 radnych. W kilki okręgach kandydaci PdB przegrali tylko kilkoma głosami. Mam nadzieję, że w kolejnych wyborach samorządowych nastąpi koniec radnych z komitetu Ryszarda Dźwiniela. W każdym razie cieszy wygrana Pana Piotra Łyżwy oraz to, że topnieje elektorat SLD w Bielawie.
    Pozdrawiam,Patryk Źródlak

    OdpowiedzUsuń
  3. Patryk, to nie tylko nadzieja, ale pewnik. Stare już nie wróci. A najgorsze dla Dźwiniela i popierającego go SLD to jest to, że już wkrótce nikt o nich nie będzie w Bielawie mówił, chyba, że źle. jeszcze tylko przewodniczący SLD coś próbuje robić, ale najczęściej jest to totalna kompromitacja. I właśnie potrzeba takich odważnych, młodych ludzi jak Ty i Wasza mała, młoda, ale już wyraźnie widoczna grupa. Macie moje poparcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać gołym okiem że ludzie od P. Pendolino rozcięczyli głosy. Gdyby się nie podzielili nie byłoby 2 tury. Jak ruwnież inny był by podział RM

    OdpowiedzUsuń
  5. http://polskiepiekielko.pl/2014/12/5-014-800-000-zl-zmarnowane-na-inkubatory-przedsiebiorczosci.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bielawa jest chyba tego wybitnym przykładem. inkubatory w Bielawie to porażka dla poprzedniej władzy i kasa dla zarządzających nimi kosztem mieszkańców. Czy znajdzie się ktoś kompetentny, żeby ten stan rzeczy obiektywnie ocenić? Chodzi mi o wykorzystanie tych dwóch budynków.

      Usuń
  6. Z innej beczki - jedna plotki plotkami a tu mamy kwiatek: http://www.tvsudecka.pl/33,5287-policja_prowadzi_dochodzenie_w_sprawie_radnego_z_bielawy.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TV Sudecka ma się czym zajmować. A ile komentarzy? I to różnych. Można dowiedzieć się tam, że burmistrz odpowiada za radnego i opisywany radny należy do obozu Hałaczkiewicza. Ludzie lubią sobie poplotkować i to najczęściej bez sensu. Policja prowadzi dochodzenie, to nie trzeba jej przeszkadzać i podpowiadać. A TV Sudecka to niestety robi się telewizją rynsztokową. Szkoda, ale może to i lepiej bo niedługo zniknie, jak tak będzie robić. ja w sprawie wspomnianego radnego już się wypowiadałem i nie mam zamiaru robić tego pod każdym artykułem.

      Usuń
    2. Panie Bolku niech Pan ignoruje ich zaczepki.

      Usuń
    3. To nie zaczepiają oni - wierz mi. Po prostu ludzie zwracaja sie do P. Boleslawa bo jest godny zaufania. I jeśli coś nie jest ok lub ktos niegognie zachowuje sie jako radny to licza na to iż autor bloga nie bedzie zamiatał sprawy pod dywan.

      Usuń
    4. Nie masz racji. Autor bloga nie jest policją ani sądem i nie powinien wypowiadać się w takich sprawach. Kropka.

      Usuń
  7. Niech Pan pomyśli - jaki cel ma TVS? Gdyby temat byl wyssany z palca - pomowienie i odszkodowanie. Jesli jest to prawda i zastosować najczarniejszy scenariusz to układ sil jest korzystniejszy dla P. P Lyzwy. Zatem TVS działa dla Burmistrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też komuś nogę podstawić na schodach przekonując, że to dla jego dobra

      Usuń
  8. Jestem zdziwiona postawą radnego p. S.Janczaka. Dlaczego on jest w opozycji do Burmistrza ?
    Przecież nie po to został wybrany na radnego, żeby teraz przeszkadzać burmistrzowi w rządzeniu ,wyborcom nie o to chodziło. Panie Stasiu apelujemy do Pana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem zawiedziony postawą pana Stanisława Janczaka, którego wydawało mi się, że dobrze znam. Okazał się osobą zupełnie niewiarygodną, a jego zachowanie jest dla mnie niezrozumiałe. Mam nadzieję, że się opamięta i wyjdzie z tego układu, który popiera byłego sekretarza PZPR.

      Usuń
  9. Nierozumiem nacisków na Pana Jankowskiego. W chwili obecnej jest w opozycji ale kto powiedzial ze nie bedzie głosowal za projektami płynącymi ze strony grupy Pana Łyżwy czy innej. Czy trzeba sie opowiadac za jedna czy druga strona. Mozna po prostu głosowac zgodnie z sumieniem. Nie znoze naciskow i presji. Czlowiek ma swoje sumienie i swoj rozum. edzie głosował tak jak uwaza za stosownie a nie tak jak sugeruja mu inni. Takich ludzi szanuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie chodzi o pana Jankowskiego. Ja się z Anonimem 12.31 zupełnie zgadzam. Pisałem o tym wcześniej, że wg mnie nie potrzebne są żadne koalicje i opozycje. Będzie znów, być może, ale raczej nie, że opozycja nie będzie miała nic do powiedzenia. I zupełnie nie o to chodzi i pan Łyżwa, jako burmistrz deklarował się, że będzie współpracował ze wszystkimi, a nie tak, jak było za Dźwiniela. Jeśli chodzi o pana Janczaka, to po prostu zaskoczył mnie, że trzyma z byłymi komunistami. I to właśnie chodzi o to, czy sobie z tym poradzi i jak go ocenią jego wyborcy i wszyscy mieszkańcy, których w Radzie reprezentuje. Trudna sprawa.

      Usuń
    2. Radny p.Janczak nie powinien trzymać z byłymi komunistami. Utraci zaufanie wyborców .
      Liczę też na to ,że się opamięta .

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.