20 listopada 2014

Podziękowanie od Daniela Pleśniak

             
      Dziękuję mieszkańcom Bielawy mieszkającym w Okręgu 6, którzy oddali na mnie głos w minionych wyborach samorządowych 16 listopada.
      Jestem pozytywnie zaskoczony Państwa postawą, a ilość głosów oddanych na mnie przerosła moje oczekiwania.
      Zdobyłem 150 głosów (31% wszystkich), będąc za p. Leszkiem Stróżykiem (183 głosy, 38%  wszystkich głosów).
      Mimo, że nie dostałem się do Rady Miasta, to będę chciał podtrzymać kontakt ze swoimi wyborcami.


Mój kontakt e-mail: danielplesniak@gmail.com.

Z pozdrowieniami:  Daniel Pleśniak 

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wynik. W następnych wyborach Pan wygra ,ale czeka Pana cieżka praca już od dzisiaj.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosowałem z rodziną na Pana, akurat jak Pan nas odwiedził, to co prawda nas nie było, ale rozmawiał Pan z synem. No cóż, mało brakowało, a byłaby sensacja i wyciąłby Pan Leszka. Następnym razem będzie jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe wpisy. Nie rzucam rękawic i chcę działać. Na pewno nie będę czekał, jest kilka spraw, które nie cierpią zwłoki i jak najszybciej chcę je poruszyć. Jak coś się państwu nasuwa proszę o wpisy lub kontakt mailowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ważne jest żeby rozmawiać z ludzmi nie tylko przez internet. Kontakt bezpośredni jest też ważny.
    Nastepnym razem Pana wybierzemy . Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. W jezyku polskim nazwiska odmieniamy przez przypadki...

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.