8 listopada 2014

Kandydatka do Rady Miejskiej - Małgorzata Grajner

Kandydatka do Rady Miejskiej Bielawy z KWW Piotra Łyżwy - Porozumienie dla Bielawy:

Małgorzata Greiner - OKRĘG NR 7 (ulice: 1 Maja od nr 2 do nr 30, 11 Listopada, Osiedle XXV-lecia PRL od nr 1 do nr 5d, Jana III Sobieskiego.)

Jestem mieszkanką Bielawy od urodzenia i z moim miastem związałam swoje dorosłe życie. Pracując od 16 lat w Zespole Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie jako wychowawca i nauczyciel języka polskiego oraz wiedzy o kulturze, pomagam młodzieży pokonywać trudności i wspieram ich w podjętych decyzjach. Zachęcam młodych ludzi do uczestnictwa w miejskich imprezach kulturalnych oraz do rozwoju swoich zainteresowań artystycznych. W tych działaniach współpracuję z Miejską Biblioteką Publiczną w Bielawie i Towarzystwem Przyjaciół Bielawy. Jestem założycielką szkolnego koła filmowego i aktywną uczestniczką Dyskusyjnego Klubu Książki.
Jako radna chciałabym działać na rzecz mieszkańców, by ułatwić im nie tylko pokonywanie trosk dnia codziennego, ale również realizację swoich planów związanych z Bielawą. Szczególną uwagę zwrócę na sprawy młodego pokolenia, ponieważ uważam, że brak zainteresowania problemami młodzieży powoduje jej zniechęcenie, kłopoty rodzinne, degenerację i opuszczanie naszego miasta.
Jako bielawianka wierzę, że uda mi się uczynić moje miasto nie tylko pięknym, ale i przyjaznym dla wszystkich ludzi: starszych i młodych, przedsiębiorczych i tych zagubionych.
Moją dewizą jest pomoc ludziom oraz zwykła życzliwość. 
Proszę o zaufanie i dziękuję za każdy głos.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.