8 listopada 2014

Kandydat do Rady Miejskiej - Piotr Policzkiewicz

Kandydat do Rady Miejskiej Bielawy z KWW Piotra Łyżwy - Porozumienie dla Bielawy:

Piotr Policzkiewicz - OKRĘG NR 8 (ulice: Gen. Broni Zygmunta Berlinga, Osiedla XXV-lecia PRL od nr 6 do nr 20.)

Nazywam się Piotr Policzkiewicz. Jestem żonaty od 7 lat, mam dwójkę dzieci. Prowadzę prywatną praktykę pielęgniarską oraz firmę „MEDYK” Pogotowie Ratunkowe. Jestem absolwentem Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu z tytułem magistra pielęgniarstwa. Przez 8 lat pracowałem w bielawskim i dzierżoniowskim Pogotowiu Ratunkowym, następnie w Klinice Anestezjologii i Intensywnej Terapii USzK we Wrocławiu. Przez wiele lat współpracowałem z WOŚP, jako wolontariusz Medycznego Patrolu.
Jako radny, chcę zadbać o mieszkańców Bielawy. 
Dlatego uważam, że pilnie należy:
- Sprzyjać powstawaniu nowych miejsc pracy, kładąc większy nacisk na rozwój mikro i małych przedsiębiorstw, wprowadzając większe ulgi podatkowe.
- Rozwijać Bielawę przez przyciąganie inwestorów, rozwój Wałbrzyskiej Podstrefy Ekonomicznej.
- Budować miejsca przyjazne rodzinie: place zabaw, ścieżki spacerowe i rowerowe, wspierać
rodziny wielodzietne.
- Dostrzegając problem starzejącego się społeczeństwa, stworzyć w Bielawie bezpieczną przystań dla ludzi w podeszłym wieku.
- Nie zapominając o najmłodszych, tworzyć nowe miejsca w żłobkach i przedszkolach.
- Zwiększyć poczucie bezpieczeństwa publicznego, reorganizując pracę Straży Miejskiej i poprawiając współpracę pomiędzy magistratem a Policją w Bielawie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.