8 listopada 2014

Kandydat do Rady Miejskiej - Krzysztof Molasy

Kandydat do Rady Miejskiej Bielawy z KWW Piotra Łyżwy - Porozumienie dla Bielawy:

Krzysztof Molasy - OKRĘG NR 2

Mam 54 lata. Jestem żonaty, mam dwoje dorosłych dzieci. Ukończyłem Wydział Mechanizacji Rolnictwa na Akademii Rolniczej we Wrocławiu oraz wiele kierunków studiów podyplomowych niezbędnych w mojej pracy. Przez ponad 11 lat pełniłem funkcję dyrektora Gimnazjum nr 1 w Bielawie. Obecnie pracuję jako nauczyciel, uczę matematyki i fizyki. Jestem jednym z założycieli Porozumienia dla Bielawy.
Od urodzenia mieszkam w Bielawie. Nigdy nie wyobrażałem sobie, że mogę żyć w innym miejscu, dlatego jest dla mnie bardzo ważny rozwój naszego miasta. Nie mogę spokojnie patrzeć, jak młodzi wyjeżdżają szukając pracy, a inni tracą codziennie wiele godzin na dojazdy. Władze straciły wiele lat, kiedy powinny zadbać o warunki dla tworzenia nowych miejsc pracy. Obecne działania są bardzo spóźnione, kosztowne i nieefektywne. Mamy wielu bielawskich przedsiębiorców i jeśli zadbamy o pracę dla nich na miejscu, możemy uzyskać wiele nowych miejsc zatrudnienia.
Jestem pełnomocnikiem wyborczym Piotra Łyżwy. Jako radny chciałbym, między innymi, wesprzeć nowego Burmistrza w jego działaniach związanych z dobrym zarządzaniem oświatą. Skierować uwagę pracowników podległych burmistrzowi na problemy dolnej i górnej części naszego miasta. Remonty w budynkach komunalnych prowadzić tak, żeby poprawić nie tylko wygląd zewnętrzny, ale głównie standard życia mieszkańców.
Najwyższy czas zmienić władze na kompetentne i zaangażowane w pracę dla dobra mieszkańców.

Twój doświadczony i kompetentny kandydat.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.