8 listopada 2014

Kandydat do Rady Miejskiej - Grzegorz Raganowicz

Kandydat do Rady Miejskiej Bielawy z KWW Piotra Łyżwy - Porozumienie dla Bielawy:

Grzegorz Raganowicz - OKRĘG NR 3 (ulice : Bohaterów Getta, Handlowa, Poziomkowa, Przemysłowa, Wolności od nr 60 do nr 74a, Stefana Żeromskiego od nr 33 do nr 41a siedziba: Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego
ul. Stefana Żeromskiego 41)

Mam 53 lata. Od urodzenia mieszkam w Bielawie. Mam wspaniałą rodzinę – żonę, córkę i syna, a od 4 lat jestem szczęśliwym dziadkiem.
Ukończyłem studia na Wydziale Mechanicznym Politechniki Wrocławskiej oraz studia podyplomowe – Organizacja i Zarządzanie Oświatą.
Trzeci rok pracuję na stanowisku wicedyrektora ds. kształcenia zawodowego. 11 lat pełniłem obowiązki dyrektora Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Bielawie, które obecnie funkcjonuje w Zespole Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie. Centrum umożliwia zdobycie, poszukiwanych na lokalnym rynku pracy, umiejętności zawodowych i kwalifikacji uczniom i osobom dorosłym – w szczególności bezrobotnym, w ramach realizowanych kursów. 
Jestem autorem i koordynatorem technicznym projektów związanych z utworzeniem I-ej 
w Polsce Szkoły Słonecznej oraz Centrum Odnawialnych Źródeł Energii. Jestem autorem pionierskiego programu nauczania – technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej. Działania te w dużej mierze przyczyniły się do mocniejszego zaznaczenia Bielawy na mapie nie tylko Polski, ale Europy. Działalność ta została wysoko oceniona i nagrodzona prestiżowym wyróżnieniem – Dolnośląskim Kluczem Sukcesu. 
Zależy mi bardzo na wszechstronnym rozwoju Bielawy. Dążę do tego, aby nasza młodzież miała możliwość uzyskać wykształcenie zawodowe, które pozwoli jej zdobyć atrakcyjną pracę, wiązać swoją przyszłość z Bielawą oraz mieć poczucie pełnowartościowego obywatela Europy.
Startuję w wyborach samorządowych, gdyż znam i rozumiem potrzeby i problemy mieszkańców Bielawy. Posiadam wizję oraz chęć i energię w tworzeniu wizerunku miasta przyjaznego obywatelowi. 
Swoimi działaniami chcę wspomagać Burmistrza, aby w Bielawie żyło się bezpiecznie i zdrowo, mieszkańcy mieli równe szanse w znalezieniu pracy i otrzymaniu mieszkania, a nasze otoczenie, aby piękniało.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.