25 września 2014

Po mojemu...

       „Po mojemu…” to cykl felietonów, jakie zaproponował mi w Dzierżoniowskim Tygodniku Powiatowym Redaktor Naczelny pan Grzegorz Nowak. Jakoś przypadkiem w to wszedłem, traktując tę społeczną pracę, jako możliwość zaprezentowania swojego zdania w wielu kwestiach i stąd nawet ten tytuł - „Po mojemu…”, a bardziej po polsku „Moim zdaniem…”, „Według mnie…”. Mam zupełnie „wolną rękę” w pisaniu. Jedynym ograniczeniem jest ilość znaków. Jak na razie wszystkie felietony zostały dopuszczone do druku i były nawet komentowane w internetowym wydaniu gazety – DTP – 24, w którym artykuły ukazują się z opóźnieniem do wydania gazetowego.
            Pomyślałem, że może warto byłoby te felietony również zarchiwizować na moim blogu, bo to też przecież jakaś moja działalność. Stąd i nowa zakładka na blogu. Wraz z tekstem będę również wklejał linki z gazety, w których będzie można poczytać komentarze internautów pod tekstem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.