21 września 2014

Droga Europejska 6

     
   O mało co zapomniałbym o naszej, określanej przeze mnie umownie, europejskiej drodze, na którą składają się ulice: Norwida, Prusa i Baczyńskiego. Prawdziwie, to już jest wszystko zakończone i maszyn nie ma. Chyba czeka się jeszcze na malowanie pasów i posianie trawy, tam gdzie potrzeba, a może nawet krzaczków czy kwiatków. No i pozostanie tylko czekanie do 15 listopada, aby drogę uroczyście otworzyć przez burmistrza Dźwiniela. Mam nadzieję, że nie została już wstęga przecięta, bo byłbym niepocieszony, że za tyle włożonej przeze mnie pracy w dzieło relacjonowania budowy tego ambitnego dzieła, zabrakłoby mnie przy tym przecięciu.













3 komentarze:

  1. Dzisiaj Dzień Bez Samochodu,właśnie siatkarze jadą autokarem na obiad do pani Premier z obstawą
    kilkunastu motocykli i samochodów policyjnych:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Panie Bolesławie, proszę ustawić na stronie głównej więcej artykułów jak 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno więcej niż 3 nie da się ustawić, ale jeszcze popytam. Ja tego nie umiem zrobić.

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.