24 lipca 2014

70 rocznica Powstania Warszawskiego


6 komentarzy:

  1. Już za tydzień 1 sierpnia noworudzki Rynek zamieni się w miejsce walk powstańczych,będzie wyglądał jak Warszawa 70 lat temu.Grupy rekonstrukcyjne z różnych regionów kraju zjadą się,aby upamiętnić powstańców.
    Dla władz Nowej Rudy najważniejszy jest cel edukacyjny tego wydarzenia.
    Będzie spotkanie świadków tamtych wydarzeń z młodzieżą.O godz.19.00 rozpocznie się koncert rapera Tadka.
    "www.youtube.com/watch?v=GbWubkywjEc"
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ładnie. U nas w Bielawie raczej nic się nie będzie działo. Nie ma komu zrobić patriotycznej imprezy na dużą skalę. My tylko budujemy drogi, a potem burmistrz przecina patriotyczne, biało-czerwone wstęgi. Ot, i tyle atrakcji. A rapera Tadka znamy. Bywa w Dzierżoniowie na zaproszenie patriotycznych środowisk. Odważny, młody człowiek.

      Usuń
  2. No to u nas za miedzą zarzuca się władzom nadmiar imprez kulturalnych,a za mało inwestuje się w remonty dróg
    i odnowę miasta:)Trudno jest ludziom dogodzić:)Toteż nie przejmujmy się!Bawmy się tak jak ten Pan w podeszłym wieku.Bo o starości świadczy stan umysłu a nie wiek.A jak widać na filmie-MUZYKA CZYNI CUDA!!!
    "www.youtube.com/watch?v=DuiNvULRl8w"

    Widzę,że z prowincjonalny Włocławek robi furorę w internecie.Pan T.M.z Włocławka,który walczy z"zakładami fotograficznymi"które są pod ochroną policji,zrobił dobry uczynek.Rozpętał tym burzę w internecie,część"polactwa"uczyniła z tego spisek i tajny plan zdobycia popularności.
    "wiadomosci.gazeta.pl//wiadomsci/1,114871,16350680,Zabral_bezdomnego_do_marketu_i_zaplacil_za_jego
    _zakupy_.html"
    Tylko brać przykład z Pana T.M.a nie atakować!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Włocławek prowincjonalny?! Toż to moje rodzinne miasto i ma juz chyba z 200 tys. mieszkańców! A ludzie biedni i dobrzy są wszędzie. Dziwię sie tym, którzy gest tego pana krytykują. To jest rzeczowe przedstawienie problemu. Raczej o takich niezaradnych myśli się, że to pijacy, ale to faktycznie moze być sytuacja tragiczna. Brawo dla mojego ziomka. A Pan Henryk to kiedy śpi? w nocy pisze, rano już pisze. Chyba nie śpi! A tańczący "pan w podeszłym wieku" jest OK. Pozazdrościć szczególnie odwagi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. "www.youtube.com/watch?v=hPhbDBcq6ZM"
    Wiem z jakiej"prowincji"Pan wyemigrował:)
    Czy zapora we Włocławku zagraża mieszkańcom miasta?Podobno wybudowano ją na piaskach i grozi katastrofą.
    Szybko śpię:) Do późnej nocy zgłębiam tajemnice Wszechświata.3-4 godziny snu,resztę odeśpię"snem wiecznym".

    Mam tylko dwa zmartwienia:
    czy jestem zdrowy,czy jestem chory.

    Jeśli jestem zdrowy,
    wtedy nie mam się czym martwić.

    Jeśli jestem chory,
    wtedy mam tylko dwa zmartwienia:
    czy mogę wyzdrowieć,czy trzeba umrzeć.

    Jeśli będę mógł wyzdrowieć,
    wtedy nie mam się czym martwić.

    Jeśli umrę,
    wtedy mam dwa zmartwienia:
    czy pójdę do nieba,czy do piekła.

    Jeśli pójdę do nieba,
    wtedy nie mam się czym martwić.

    Ale jeśli pójdę do piekła,
    to będę tak cholernie zajęty rozmową z przyjaciółmi,
    że nie będę miał czasu się martwić!

    Więc po co się martwić?

    "Żyj tak,jakbyś miał umrzeć jutro.Ucz się,jakbyś miał żyć wiecznie"/M.L.King/
    "www.youtube.com/watch?v=sotRQXqfz9Y"
    Życzę dobrej pogody na weekend!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawości chyba spróbuję spać krócej, bo szkoda mi faktycznie czasu, choć nie zdradzę, ile godzin śpię teraz. Dawniej w przychodniach lekarskich wisiały takie plakaty z hasłem "Śpij 8 godzin". Traktowałem to poważnie jako zalecenie lekarskie. Ale jeszcze do niedawna lubiłem wstawać o 5 rano i do śniadania popracować na działce. Nierzadko byłem pierwszy i otwierałem furtkę kluczem. Dobrze się pracuje o takiej porze, gdy jeszcze nie ma ruchu na działkach.

      Usuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.