30 stycznia 2014

Prośba do burmistrza

prośba
Od:Bolesław Stawicki <esbolek@tlen.pl>   (
Data: 30 stycznia 2014 10:54 
Do:burmistrz Bielawy<bm.@um.bielawa.pl>  



                                                                                                          Bielawa, 30.01.2014 rok
                                                                                                                                                                                                                                          
                                                                                 
                                                                                    Pan Ryszard Dźwiniel
                                                                                    Burmistrz Bielawy

 Szanowny Panie Burmistrzu


Zwracam się do Pana z prośbą o krótkie pisemne przedstawienie swojej działalności jako robotnika, działacza społecznego i partyjnego w okresie od ukończenia średniej szkoły do wyboru na zaszczytne stanowisko burmistrza miasta Bielawa. Opracowanie to, przydałoby mi się, do przedstawienia Pańskiej osoby w moim blogu w temacie: „Znani działacze robotniczy w Bielawie”    http://boleslawstawicki.blogspot.com/

Myślę, że mając na uwadze to, że jest Pan osobą publiczną, nie popełniam nietaktu wystosowując do Pana taką prośbę. Wiadomości o Panu w Internecie nie znalazłem.
Mam nadzieję, że przychyli się Pan do mojej prośby, wierząc, że zachęta Pana Burmistrza do mieszkańców Bielawy – wszystkich – jaka załączona jest na stronie internetowej UM, jest ciągle aktualna:

Burmistrz Bielawy zachęca wszystkich mieszkańców miasta do zadawania pytań i przekazywania wszelkich uwag drogą elektroniczną. Można to robić pisząc na adres bm@um.bielawa.pl. Burmistrz odpowie na każdy e-mail najpóźniej w ciągu kilku dni.

Liczę na to, że odpowiedź w ciągu deklarowanych kilku dni otrzymam.

Ponieważ zauważam wielką skrupulatność i dokładność w Pana i podległych Panu pracownikom wypowiedziach i odpowiedziach, tak sformułowana przeze mnie prośba, może być potraktowana, jako nie mieszcząca się w zakresie pytań i uwag. Dlatego prośbę swoją przedstawiam w formie pytania:
Czy mógłby Pan ustosunkować się do przedstawionej powyżej prośby? Jeżeli tak, to proszę opisać to, o co prosiłem.

Z wyrazami szacunku:
blogger mgr inż. Bolesław Stawicki

Mieszkaniec Bielawy

    Tak jak obiecałem, wysłałem prośbę do burmistrza w interesującym mnie temacie. Czekam na odpowiedź.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję odwagi ciekawe jaka odpowiedź przyjdzie i czy będzie jakakolwiek odpowiedź???

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Bolesławie proszę przeczytać komentarze z linka (pan Piotr Laskowski napisał coś do Pana) http://dtp-24.pl/radni-rozpatrza-projekt-nowej-strategii-rozwoju-gminy-bielawa,53420#comment-50167

    OdpowiedzUsuń
  4. I odpisał Panu burmistrz Dźwiniel? W ciągu 2 tygodni ma taki obowiązek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Było napisane, że "w ciagu kilku dni", i mam nadzieję, że najpóźniej w poniedziałek odpowiedź otrzymam. Nie wyobrażam sobie, żeby pan burmistrz mi nie odpisał. Byłaby to dla pana burmistrza siara.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.