15 sierpnia 2015

Prace zakończono

Zgodnie z informacją podaną do wiadomości publicznej na tablicy informacyjnej, prace termomodernizacyjne budynku Urzędu Miejskiego zakończono. Dzisiaj jest 15 sierpnia, a więc koniec prac. Jakie zostały jeszcze prace oprócz tych termomodernizacyjnych, że jeszcze stoją rusztowania, to ja przecież się na tym nie znam. Patrzę tylko i podziwiam te termomodernizacyjne prace i nadziwić się nie mogę. No, bo niby jak to teraz jest – zakończone, a jakby nie zrobione.
A może to tylko jakiś błąd w datach? A może ja po prostu już jestem tak przewrażliwiony, że widzę tylko rusztowania? No i mój aparat chyba też coś fiksuje, skoro widzi podobnie jak ja.




4 komentarze:

  1. www.youtube.com/watch?v=KhXXLfL1mGM
    anuluj-mandat.pl
    anuluj-mandat.pl/blog/post/10-przykazan-nekanego-za-fotoradar
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
  2. O kuule na mole! 15.08.2015 r pękło 200 tys.wejściówek!Życzę...kolejnych setek:)
    www.youtube.com/watch?v=KYPRg7Uolxk
    Henryk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłem, ale nie chciałem tego zauważyć, bo znów ktoś powie, że się chwalę - zazdrośnik jakiś. A pan Henryk to taki spostrzegawczy, że o ho ho!

      Usuń
  3. Może dlatego że wykonawca przez 5 tygodni czekał na podpis pod umową odpowiedniej osoby w UM.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.