7 listopada 2014

Kandydat do Rady Miejskiej - Jarosław Wajda

Kandydat do Rady Miejskiej Bielawy z KWW Piotra Łyżwy - Porozumienie dla Bielawy:

Jarosław Wajda - OKRĘG NR 21 (ulice: Leśna, Nowobielawska, Pod Lasem, Sowia, Ludwika Waryńskiego od nr 28 do końca. Wiejska od nr 14 do końca.)

Mam 57 lat. Od dzieciństwa mieszkam w górnej Bielawie. Jestem żonaty, a moja małżonka jest bibliotekarką. Pracowałem we Wrocławiu i Dzierżoniowie, obecnie jestem na rencie. 
Mam trzech synów – dwaj z nich są uczniami szkoły podstawowej nr 4, trzeci uczęszcza do gimnazjum.
Od czasu choroby najstarszego syna angażuję się wraz z żoną w profilaktykę antynowotworową. Pomagając innym, zwracamy jednocześnie dług zaciągnięty kiedyś wobec mieszkańców górnej Bielawy.
W czasie zbiórek pod kościołem i na festynach, zbierali oni pieniądze na jego leczenie.
Dzięki nim, mogliśmy dzielnie przejść przez chorobę i nigdy nie zabrakło pieniędzy na lekarstwa oraz wielomiesięczny pobyt wraz z nim w klinice.
Nie należałem nigdy do żadnej partii politycznej, od kilku lat należę natomiast do Związku Dużych Rodzin 3Plus.
Ich problemy są mi dobrze znane i wiem, że potrafię, mogę i chcę pomóc.
Chcę, żeby Bielawa stała się miastem przyjaznym rodzinie, nie tylko na papierze, i ten cel uważam za najważniejszy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.