8 listopada 2014

Kandydat do Rady Miejskiej - Dariusz Raszewski

Kandydat do Rady Miejskiej Bielawy z KWW Piotra Łyżwy - Porozumienie dla Bielawy:

Dariusz Raszewski - OKRĘG NR 10 (Aleja Jana Pawła II, ulice: Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, Cypriana Kamila Norwida, Osiedle Europejskie, Bolesława Prusa, Władysława Reymonta, Gen. Władysława Sikorskiego od nr 22 do końca)

Mam 39 lat, jestem żonaty, mam dwoje dzieci. W Bielawie mieszkam od urodzenia. Ukończyłem Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu na kierunku ekonomii w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem. Chciałbym, aby moim działaniom, jako radnego, przyświecały zasady komunikowania się oraz wymiany poglądów, opinii i informacji. Jestem przekonany, że tylko razem w oparciu o konstruktywny dialog możemy pracować dla dobra naszego miasta, Bielawy przyjaznej i bezpiecznej.
Jako radny chciałbym:
- wspierać lokalną działalność gospodarczą,
- zachęcać mieszkańców do uczestnictwa we wspólnych inicjatywach prowadzących do poprawy wyglądu Bielawy,
- promować działania propagujące aktywność sportową mieszkańców,
- popierać inicjatywy zmierzające do zwiększenia bezpieczeństwa w mieście,
- prowadzić działania promujące nasze miasto.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.