5 listopada 2014

Kandydaci do Rady Powiatu z OBS


4 komentarze:

  1. Nie głosujmy na OBS!!!! Wybierzmy lepszych kandytatów,głosujmy na liste nr 3 do powiatu,na Prawo i Sprawiedliwość!!
    Pozdrawiam,Zbyszek

    OdpowiedzUsuń
  2. Kandydatów do powiatu z PiS też załączę, ale nie mam materiałów! Z listy OBS szczególnie moją uwagę przykuwa pan Domagała i i pan Nowak, oczywiście w sensie pozytywnym, ale proszę tego nie traktować jako agitację, jednak warto na tych panów zagłosować. I wiem, co piszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Nowak jest Pańskim szefem. Są inne powody?

      Usuń
  3. To ciekawe, ze już nawet z nikim nie można sympatyzować, bo to zaraz źle, albo podejrzanie. Tylko z panem Domagałą i panem Nowakiem miałem okazję porozmawiać i to nie raz, i nie było to stresujące. No i mam przekonanie, że ci ludzie w Radzie będą pracować z myślą o wszystkich, a nie o sobie. Podobnie jest z panem Januszem Manieckim, który do Rady powiatu startuje z listy PiS, choć chyba nie jest członkiem tej partii. Znam człowieka i wiem co potrafi, ale to jest moja ocena i nie widzę w tym niczego złego, aby go wspomnieć.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.