29 października 2014

Wybory - Okręg 20




2 komentarze:

  1. Dzięki blogowi przez ten tylko ostatni rok poznałem wielu wspaniałych ludzi, takich, którym bliskie są moje idee i przez to świetnie się rozumiemy. Wyborcze listy nieraz dzielą, co nie przeszkadza mi, aby przyznać się do znajomości z Danusią Poter. Choć znam ją dopiero niecały rok, to wydaje mi się, że znałem ją od dawna. To taka głęboka sugestia, gdy spotykają się dwie bratnie dusze. To właśnie pani Danuta Poter wymyśliła coś konkretnego dla Bielawy, by potem w zeszłym roku razem z panią Anią Nowak zrealizować ambitne plany i powołać Stowarzyszenie Mieszkańców Bielawa Plus. Życie pisze jednak różne scenariusze, często rani. Nie ujmując nikomu szans na wybór na członka Rady, na tej liście liczę na Danutę Poter.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie pracowita, pełna energii i chęci do działania. Inteligentna, wykształcona i doświadczona w pracy stowarzyszeń i fundacji. Jej pragnienie "ożywienia" Bielawy jest ogromne i dlatego Danusia powinna znaleźć się w Radzie Miasta. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.