18 września 2014

Facebok

   W witrynie mojego bloga pokazał się „Facebok”. Zakładając go miałem na uwadze poszerzenie możliwości korzystania z treści w blogu. Ja nie znam się na „F” i nie umiem się w nim poruszać. Zaprosiłem te osoby, które wyraziły na to chęć. Jeśli chodzi o korespondencję, to w miarę możliwości odpowiem na „F”. Może nawet przy okazji uda się mi coś zepsuć. Cenię sobie otwartość i nowe możliwości poznania z ciekawymi ludźmi.
         Zapraszam jednak w szczególności do czytania bloga.


5 komentarzy:

  1. Mam propozycje do jednego artykulu. Blog Pana czyta sie bardzo przyjemnie. Jesli mozna chcalbym aby Pan poruszyl temat naszej Strazy Miejskiej w moim zargonie tzw. Karciarzy. Dlaczego? Bo wola grac w karty niz skutecznie zainterweniowac. Niestety straz m. w Bielawie nie jest skuteczna a oplacana z naszych podatkow. Cokolwiek poprosic "karciarzy" to czlowiek jest zbywany i odsylany. Proponuje przy okazji wyborow najblizszych samorzadowych przeprowadzic referendum o likwidacji strazy miejskiej. To propozycja zniesmaczonego nieudolnym dzialaniem SM mieszkaniec Bielawy

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam , że należy zlikwidować Straz Miejską.

    OdpowiedzUsuń
  3. popieram straż miejska u większości obywateli u nas nie ma poparcia, nasze podatkiw błoto, Straż Miejska zdecydowanie do likwidacji

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyborcy "rycha" wraz z rodzinami - mam nadzieję że nowy Burmistrz pogoni towarzystwo wzajemnej adoracji MZBM.,BARL,SM ,TBS

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.