29 marca 2019

Obsmarować Anonima

Taką mam przemożną chęć obsmarować Anonima, który to krytycznie i w sposób nieuzasadniony nawrzucał mi pod reportażem https://boleslawstawicki.blogspot.com/2019/03/liscioap.html napisanym zaledwie przedwczoraj wieczorem, a swoją radosną twórczość przedstawił wczoraj i dzisiaj dołożył. Może nie zauważył, że burmistrz apelował o donoszenie o takich różnych trefnych sprawach, co czynię z różnym skutkiem już od ponad pięciu lat. Z różnym, to nie znaczy, że beznadziejnym, bo czasami adresaci zębami zgrzytają, przełykają ślinę i po jobach biorą się za robotę.
          Pisząc o tym liściołapie, nie chciałem niczego nikomu wypomnieć, ale to ciekawa sytuacja, a tak jak niedawno pisałem, dobrze byłoby, aby choć na drodze mojego przejazdu składakiem po Bielawie (nie bez sensu) był porządek. A ponieważ można się mnie spodziewać wszędzie, dobrze byłoby, aby w całej Bielawie porządek był.
            W tym konkretnym przypadku, jak zwykle, jest mi głupio. Doniesiono mi bowiem, że panowie w kamizelkach już wczoraj zrobili rekonesans przy byłym LOKu i coś już posprzątali, a dzisiaj przed południem byłem świadkiem, jak dmuchawy poszły w ruch i za niedługo suchych liści była cała kupa.  
            Dlatego myślę, że komentarze Anonima kupy się nie trzymały:

Prawdziwy społecznik złapie za grabie i sekator i migiem uprzątnie tego zaniedbanego krzaka. Społeczny szkodnik porobi zdjęcia i ubije piany w nic nie wartym wpisie na blogu. Jak Pan siebie widzi Panie Bolesławie w tej kwestii?

Bo z pana Bolka taki społecznik co potrafi tylko fotki pstrykać i obsmarować na blogu.

            No i chciałbym tego Anonima, czy Anonimów, na blogu za takie głupie gadanie obsmarować, ale nie wiem kogo? Może jakieś namiary? Nie ma z tym problemu na Facebooku, bo tam wiadomo, kto jest kto i choć też sobie często nawzajem nawrzucamy, to przynajmniej wiadomo komu.

            A Panom za przewietrzenie krzaczków serdecznie dziękuję.


2 komentarze:

  1. Nie dziwię się, że apel o donoszeniu tak się spodobał... to jest ten stan bielawskiego umysłu.... wiedzieć co posiać na podatnym gruncie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nad wszystkim czuwa gospodarz domu,
    Nie da on krzywdy zrobić nikomu.

    Anioł z Alternatywy 4

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.