17 października 2018

PZPR odc. 46

Zbliża się koniec tegorocznej kampanii wyborczej dotyczącej samorządów. Jeszcze tylko dwa di, bo ten dzisiejszy też już się kończy, i cisza wyborcza. Korzystam więc jeszcze z okazji aby przekazać pewne informacje, jak obiecywałem na początku kampanii. Nie kampania negatywna, ale skromnie informacyjna.
            Otóż kandydat na radnego, pan Ryszard Dźwiniel, znów zapomniał, jak to było w 2014 roku, przedstawiając się w materiałach wyborczych, że pełnił w Bielbawie zaszczytną funkcję I Sekretarza Komitetu Zakładowego PZPR. To dlatego w poprzedniej kampanii założyłem zakładkę PZPR, aby panu Dźwinielowi i wszystkim wyborcom to przypomnieć. Tym razem chodzi też o tych młodych ludzi, którzy będą głosować po raz pierwszy i będą zastanawiać się nad oddaniem głosu na kandydata Ryszarda Dźwiniela.

              Swoje wypowiedzi opierałem na doświadczeniach własnych i wycinkach z gazety Krosno. Nie dokończyłem tego wątku 4 lata temu, a ponieważ zostało mi jeszcze trochę materiału, ten cykl kontynuuję. Można sobie poczytać. Zainteresowanym polecam również pozostałe artykuły w liczbie 45 w zakładce na blogu – PZPR.




(grafika z Internetu)



1 komentarz:

  1. Niczego złego w tym artykule nie widać. Troska o środowisko, ludzi. W cale się nie dziwię, że prezes Kaczyński nie wyklucza koalicji PiS z SLD. A wiec jest szansa poparcia dla działań ewentualnych "byłych" ze środków zewnętrznych

    OdpowiedzUsuń

Proszę o tematyczne, nie obraźliwe i kulturalne komentarze.